3 Mart 2014 Pazartesi

Bugün Aldıklarım - 3

Bugün Aldıklarım - 2 yazısına konu olan alışverişimin intikamını alan bir alışveriş yaptım Watsons'tan. Bu seferki sorunum ise indirimler meselesi. Dermokil'ün tüm ürünlerinde %25 indirim olduğu yazmasına rağmen maskeler kasadan etiket fiyatıyla geçmiş… Zaten bir iki ay önce Max Factor rimel standında da %25 indirim ve hafta sonuna özel %40 indirim yazıyordu, özel indirim tarihlerinde alışveriş yapmama rağmen yine %40'lık indirimden faydalanamamıştım. Bir dahakine Watsons'ta uyanık olacağım, indirim vermezlerse ürünleri kasada bırakacağım! Neyse şimdi gelelim aldıklarıma:

* Dermokil Kil Etkili Maske: Geçen hafta +45 yaş grubu için olanını yanlışlıkla aldığım maskelerin bu sefer doğru yaş ve cilt için olanını almayı başardım. Kırmızı yazılı olan normal/karma ciltler için temizleyici maske. Üstteki kahverengili ise yağlı ciltler için arındırıcı ve matlaştırıcı. Hatta şu an yüzümde karma ciltler için olan maskeyle 15 dakikanın dolmasını beklerken bu yazıyı yazıyorum :) Fiyatı 4,50 TL

* Watsons Ölü Deniz Arındırıcı Kil Maskesi: İçinde yok yokmuş; hamamelis ve söğüt kabuğu ile derinlemesine temizliyormuş. Yağlı akneye yatkın ciltler içinmiş. Kırmızlı Dermokil maskesinde de hamamelis var, bakalım hangisi daha iyi çıkacak. Fiyatı 2,99 TL

* New York Color Kiss Gloss: Gençken kullanırdım dudak parlatıcısını. Nostalji yaptım tekrar aldım. NYC parlatıcı ile Watsons'ın parlatıcısı arasında kaldım, sonunda tüpü daha küçük diye bunu aldım. Çünkü çabuk bitsin, kullanamadan bayatlamasın istiyorum. 531 City Sorbet rengini aldım. Aslında fotoğrafta göründüğü kadar parlak ve koyu bir renk değil, daha açık bir pembe. Yorumu burada... Fiyatı 4,99 TL

* Alix Avien Shineplus Oje: Ben aslında sedefli, açık mavi bir oje istiyordum. Bu nasıl bir hayal gücü diyebilirsiniz. Hayal gücü değil, yurt dışından aldığım ve pek sevdiğim Sally Girl ojem bitti onun yerine arıyorum… Neyse bulamadım zaten. Onu ararken beyaz ojemin de olmadığını hatırlayıp minikliğine bayıldığım bu ojeyi aldım. Beyaz, mat, yarı şeffaf. Fiyatı 2 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder