24 Şubat 2014 Pazartesi

Bugün Aldıklarım - 2


Bu alışverişimi yeşil ve talihsiz addediyorum. Neden yeşil dediğim ortada, fark etmeden her şeyi yeşil amışım. Talihsizliği ise ilerleyen satırlarda ürünler hakkında yazdıklarımda göreceksiniz.

* Foot Factory Nane Aromalı Ayak Banyosu: Gerçekten neden aldığımı bilmiyorum. Ayakları nane aromasıyla ferahlatıp yumuşatma iddiasındaki bu ayak şampuanını ilginçliğine ve şişesine kapılarak aldım. Ayaklarımın duş jelinden aldığı faydadan daha fazlasını bu üründen alacağını sanmıyorum.  Zira duş jelinden farkı ayak banyosu olarak kullanılabilmesi olmalı ve benim genelde böyle sefalar için zamanım yok. Duş sonunda ayaklarımı bu ürünle yıkadım. Şekerli nane kokusunu beğendim. Ataklarım müthiş serinlemedi ama güzel, öyle böyle kullanılıp biter. Fiyatı 5,90 TL


* Pierre F Estheticians Formula Gentle Peel Off Mask: Cildim karma/yağlı. Uzun süredir maske yapmadım ve artık cildime nazik davranacak ve fazla yağı alacak bir maske istiyorum. Üzerindeki 'gentle' ibaresine kanıp bu maskeyi aldım ama yorumlarda hep zor temizlendiği, çok zor soyulduğu, can yaktığı yazılmış. Direk çekmecenin derinliklerine attım. Yüzümde ben tedavisinden kalan yara izleri var ve henüz iki ay olmuşken oları böyle hırpalayamam. Fiyatı 3,95 TL

* Dermokil Kil Etkili Maske (Aydınlatıcı Sıkılaştırıcı Bakım/Yağlı Ciltler/+45 Yaş Grubu): Yağlı cildin çaresi kil. Kil maskesi buldum diye sevinip kasanın yanındaki bu maskeyi de sepete atı verdim ama dükkandan çıkınca fark ettim ki bu ürün +45 yaş grubu için. Ben kullansam büyük ihtimalle hiçbir şey olmaz. Yine de anneme hediye ettim. O da başarılarımın aynen devamını diledi. Fiyatı 4,40 TL


* Eklips Cam Törpü: Anladığım kadarıyla Eklips İtalyan markası ama ürün Çin'de üretilmiş. Açıkçası ben şeklini beğenip aldım başka bir şeyine de bakmadım ama gayet etkili bir iki geçişte tırnağı pürüzsüzleştirip kısaltan bir törpüymüş. Fiyatı 2,50 TL

Bu ürünleri Gratis'ten aldım, ararsanız orada bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder