29 Mart 2014 Cumartesi

Dermokil Kil Etkili Maske (Yağlı Ciltler)

Yağlı cildimi temizlemek ve sonrasında daha az yağlanmasını sağlamak için kil maskeleri deniyorum. Daha önce Dermokil Kil Etkili Maske'nin normal/karma ciltler için olanını kullanmış ve yorumumu da yazmıştım.

Dermokil Kil Etkili Maske (Yağlı Ciltler) +25 yaş grubu için arındırıcı ve matlaştırıcı bakım sağlayan kil maskesi. Bu maskeyi de  10-15 dakika bekletip durulamak gerekiyor. Diğerine göre daha yeşilimsi bir bej ve çok daha koyu kıvamlı. Kokusu dikkatimi çekmeyecek kadar hafifmiş. 

Ben temizleyip peeling uyguladığım cildime termal su sıktıktan sonra bu maskeyi sürdüm. 15 dakika beklettim. Maske yüzümde kurudukça güçlü bir çekilme ve gerginlik hissi verdi. Kuruduğunda aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi çatlak çatlak oldu. Ne kadar kuruyup gerdiğini siz düşünün. Sonra da yüzümü ılık suyla duruladım. Durulamak hem daha kıvamlı olduğu için hem de ben daha kalın tabaka halinde sürdüğüm için diğer maskeye göre biraz daha zordu. Yine de beni çok yormadan cildimden tamamen arındı.

Bu maske normal/karma ciltler için olana göre kesinlikle çok daha etkiliydi. Cildimi sadece temizlemedi sivilce kremi yüzünden kurumuş olan bölgeyi de eski haline getirdi. Cildimin maskeden sonra  çok daha güzel bir dokunuşu olduğunu fark ettim. Maskeden sonra hafif bir kuruluk hissetiysem de bu termal suyla bile giderilebilecek kadar hafifti. Diğer yandan maskenin etkisi sadece yapıldığı gün sürüyor. Ben genel olarak cildimin daha az yağlı ve daha mat olmasını sağlayacak bir maske istiyorum. Belki böyle bir etki için daha uzun süreli kullanım gerek, belki de böyle bir maske yok ama ben başka maskeler denemeye devam edeceğim.

Önceki yazımda bahsetmeyi unutmuşum, biraz da maskenin içeriğine bakalım:

Aqua, clay, glycerin, alcohol denat., glyceryl stearate, calcium carbonate, vitis vinifera (grape) seed oil, honey extract, potassium sorbate, titanium dioxide, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, allantoin, parfum, citric acid, xanthan gum, menthol. 

Bence içeriği süper temiz değil ama kötü de sayılmaz. Phenoxyethanol pek hoş bir koruyucu değil, parfüm zaten fazladan kimyasal demek. Alkol de var ama yağlı ciltlere etki etmez. Bunu dışındakiler gayet iyi görünüyor. 

15 ml.'lik poşetten 2 sefer maske yapmak mümkün. Kıvamlı olduğu için pakette kalan kuruyabilir. Bu yüzden ağzını sıkıca kapatmanızı veya temiz bir poşete sarmanızı öneririm. Yağlı cildinizde zevkle kullanacağınız bir ürün.

Nereden edindiğimi görmek için Bugün Aldıklarım - 3

Normal/karma ciltler için Dermokil Kil Etkili Maske (Normal/Karma Ciltler)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder