14 Mart 2014 Cuma

Dermokil Kil Etkili Maske (Normal/Karma Ciltler)

Cildim yağlı. Temizleyici jeller, köpükler güzel ama daha derin bir temizlik ve yağ salgısının azalması için de bir şeylere ihtiyacım var. Kil maskelerinden arayışıma başladım. 

Kil maskesi diyince, eğer evde hazırlamayacaksanız, akla ilk gelen herhalde Dermokil. Ben de Dermokil'den iki poşet maske aldım. İkisi de +25 yaş grubu için; biri resimde gördüğünüz normal - karma ciltler için olanı, diğeri yağlı ciltler için olanı. 

Denememe belki de çok kurutur, ağır gelir, belli olmaz diyerek normal ciltler için olan temizleyici bakımla başladım. Banyodan sonra termal suyla nemlendirdiğim cildime uyguladım. Nemli cilt olması şart değil ama nemli cilt krem vb. ürünleri daha iyi emiyor diye öyle yapıyorum. Neyse efenim sonra 10-15 dakika bekletip ılık suyla duruladım. İyice durulamaya dikkat ettim. Islaklığını alıp üstüne nemlendirici kullandım.


Maske yüzümde kuruduktan sonra resimdeki gibi oldu. Resimde elimi görüyorsunuz, yüzde bu kadar çatlak olmuyor. Kurudukça konuşmak zorlaşıyor, ilk andan itibaren bir serinlik veriyor. Bu çok hoşuma gitti. Durulamak da çok zor olmadı. Nivea'nın böyle kuruyan maskelerini çok daha zor arındırdığımı hatırlatıyorum. 

Peki ya etkisi? Önce şunu söyleyeyim poşet baya bereketli. Tutumlu davranırsanız dört maske çıkarabilirsiniz. Kalan maskeyi poşetiyle birlikte temiz bir buzdolabı poşetine koyarak, serin ve ışık görmeyen bir yerde (çekmecede) sakladım. Sonra da 10 günde üç kere uyguladım. 

Sanki ilk sefer çok daha etkiliydi. Hepsinde de uygulamadan hemen sonra yumuşak ve nemli bir ciltle karşılaştım. Sabah kalktığımdaysa her şey eskisi gibiydi. Hele üçüncü uygulamamdan sonra sabah cildim gayet yağlanmıştı.Özetle beklediğim arındırıcılığı ve yağ azaltımını bulamadım. Acaba az mı kullandım, daha kalın bir tabaka halinde mi sürmeliydim diye de düşünmüyor değilim. Umudum yağlı ciltler için olan versiyonunda. O da olmazsa Watsons kil maskesinde...

Nereden, ne kadara temin ettiğim ise şurada: Bugün Aldıklarım - 3

Devam edecek…

Dermokil Yağlı Ciltler İçin Kil Etkili Arındırıcı ve Matlaştırıcı Maske


3 yorum:

  1. Yağlı ciltler için tüp olanı böyle ballı sarı bir maske, ben bitirmek üzereyim, o da çok güzel temizliyor, böyle gerim gerim geriyor ama her kullanımdan sonra ne hikmetse ufacık ufacık da olsa bir pıt sivilcem çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sonra yağlı ciltler için olan poşetteki maskeyi de kullandım. O daha iyiydi ama beni çok etkilemedi. Diğer markaların kil maskeleri bana daha iyi geldi.

      Sil
  2. merhaba cnm bende çok sevdiğim bloğunu takibe aldım bende beklerim..

    YanıtlaSil