1 Haziran 2015 Pazartesi

Taze Bitti - 13


Bu ay hiç ürün bitmeyecek sanıyordum ama son on günde biraz ürün bitirdim. Önce kozmetik ürünleriyle başlıyorum:




1. The Balm Sexy Mama Transparan Pudra: Beklentimi karşılayan, severek kullandığım bir üründü. Fiyat-performans-içerik olarak muadilini bulamadım. Sırf yeni bir şey denemek için başka bir pudra aldım. Tekrar alıp kullanacağım bir ürün. Bana günlük kullanımla 14 ay gitti. Yorumlarımı BU YAZIDA paylaştım.

2. Alverde Şeffaf Kaş Jeli: Yaklaşık 6 aydır kullanıyorum. 7 ml.lik bir ürün. Tamamen bitmedi ama geri kalanı artık pek kullanılmıyor. Temiz içerikliydi, çabuk kuruyordu ve kalıcılığı da yüksekti. Almanya'dan çok uygun fiyata almıştım, burada bulsam tekrar alırdım.

3. Essence Like A Girls' Night Out EDT: Markete giderken, hafta sony yürüyüşe çıkarken filan kullanmak için almıştım. Severek kullandım ama tekrar almam çünkü buna benzer pek çok ucuz parfüm var ve onları denemeyi tercih ederim. Siz de çeşit olsun derseniz ve meyveli-şekerli kokuları seviyorsanız deneyebilirsiniz. Detaylar için BURAYA buyrun.


Biraz da cilt ürünü bitirdim:

4. Estee Lauder Daywear Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant Creme: Güzel, kaliteli bir ürün ama benim beklenti ve ihtiyaçlarımı karşılamadı. Tekrar almayacağım. Detaylar için BURADAN.

5. Bioderma Sensibio H20 Misel Solüsyon: Gerçekten güzel bir ürün ama bir daha alır mıyım bilmiyorum çünkü artık bana fiyatı fazla geliyor. La Roche Posay'in misel suyunu da artık kampanyalı satılıyor ve Bioderma'dan çok daha ucuz.  Daha da önemlisi Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ile performansı hemen hemen aynı. İndirimlerde Garnier'in ürünün 6,5 liraya buldum ve şimdi onu kullanıyorum.

6. Beauty Formula Siyah Nokta Bantları: Pek yararını görmedim, hemen sertleşmesi ve canımı acıtması hoşuma gitmedi. Bir daha ne bu markanın ne de başka bir markanın siyah nokta bandını almayacağım.


Vücut ürünlerine geldi sıra:

7. Neutrogena Anti-Aging El Kremi: SPF içermesine rağmen yapış yapış olmayan, biraz ağır ama güzel nem veren br kremdi. Keşke daha çok SPF içeren el kremi üretilse. Elimdeki el kremleri bitince yeniden alabilirim. Yazısı ŞURADA.

8. Vaseline Aloe Fresh Nemlendirici Vücut Losyonu: Çok sevdiğim bir ürün. Güzel nemlendiriyor ve inanılmaz çabuk emiliyor. Birkaç kutu bitirdim. Şu an başka bir ürün deniyorum ama dönüp dönüp kullanacağım bir losyon. Yazısı BURADA.

9. Vi-vet Sir Ağda: Bir kartuş tüm vücut içi yeterli geliyor. Çeşitleri arasında pek fark yok gibi. Fiyatı uygun ve performansı iyi. Vi-vet marka ısıtıcıyla kullanıyorum. Belki de makinedendir bilmiyorum ama biraz daha çabuk erimesini ve yavaş katılaşmasını tercih ederdim.


Ivır zıvır: Elbette Apaks, yalnız Gimsa markette daha ucuzunu (1,25 lira) buldum ve hiç fena değil. Şelale Süngerli Aseton  koyu renk ojeleri çıkarmada pratik bir ürün ama bir süre sonra parmakları boyamaya başlıyor haliyle. Gratis'ten alınmış bir kağıt törpü çok kısa sürede pert oldu, kaliteli bir cam törpüyü tercih ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder