6 Mayıs 2015 Çarşamba

Estée Lauder DayWear Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant Creme SPF 15


Cilt bakımını hem çok seviyorum hem de cilt bakımının çok önemli olduğunu düşünüyorum. Buna rağmen şimdiye kadar hiç küçük bir kavanozu yüzlerce lira olan kremlerden kullanmamıştım. Sonra Estée Lauder markasının DayWear serisinden Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant Creme (İleri Çoklu Koruma Antioksidan Krem) adlı kreminin 15 ml.lik boyunu 35 liraya satılırken görünce dayanamayıp aldım. Estee Lauder'ın şimdi de 30 ml.lik kremi 79 liraya satığı bir kampanyası var.

Bu ürün 15 güneş koruma faktörü içeren normal/karma ciltlere uygun bir gündüz kremi. Vaatlerini aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. kavanozu çok şık ama hijyen açısından en iyi seçenek değil. İçindekiler listesi inanılmaz uzun. İçinde silikon, parfüm, paraben ve var. Salatalık kokusuyla ben belirli bir yaş üstüne hitap ediyorum diyor. Kokusunu rahatsız edici bulmadım bence çok ferah.

Normal ve Karma Cilt İçin: Erken yaşlanma belirtilerine karşı her zamankindan daha iyi koruyan 
ve görünümlerini gözle görülür şekilde azaltan güçlü bir nemlendirici. Özgün formüllü cildin 
ihtiyacı antioksidant kompleksimizin serbest radikallerin verdiği zarara karşı savaştığı 
kanıtlanmıştır. Gelişmiş geniş spektrumlu güneş koruyucusuyla cildi korumaya yardımcı olur. 
Cilt yaşlanmanın ilk belirtilerine karşı direnir; daha pürüzsüz görünür, daha eşit tonlu ve 
daha berraktır. Mükemmel şekilde nemlenmiş ve güçlü şekilde korunmuş. Dermolojik olarak 
test edilmiştir. Akneye yol açmaz.
Benim cildim lekelenmeye müsait, o yüzden her gün 40-50 faktör arası koruma içeren krem kullanıyorum. Kış günü güneşin fazla etkili olmayacağını umarak 15 faktörün bana yetip yetmeyeceğini Şubat ayında 2 hafta boyunca denedim. Bol bol sürdüm, hatta cildim emince hafifçe ikinci katı da geçtim. Gün içinde tazelemedim, zaten yüksek korumalı kremlerimi de tazelemiyorum. 2 haftanın sonunda çillerimin koyulaştığını düşünmeye başladım. Bu yüzden kullanmayı bıraktım. Elimdeki nemlendiricim bitince bu kreme yeniden döndüm ve ihtiyacım oldukça sabah akşam sadece nemlendirici olarak kullandım. Sanırım şu an kesintisiz 6-7 haftadır kullanıyorum. 


Güneşten koruma özelliği bana yeterli gelmedi ama bunun dışında da hiçbir kötü yanını görmedim. Güneşten koruması için bol bol sürdüğümde bile yağlı cildimde yağlanmaya veya akneye neden olmadı. Çok kolay emilen ve cildi çok güzel yumuşatan bir krem. Gül suyunun kuruttuğu cildime iyi geldi. Yine de kış aylarında kuru ciltlere veya çok kuru ciltlere yeterli olacağını düşünmem.

Sonuç olarak eksileri: pahalı, içeriği temiz değil, güneş koruması güneşe karşı hassas ciltler için yeterli değil. Artıları: yağlandırmıyor, sivilcelendirmiyor, kolay emiliyor, güneş kreminin altına kullanılabiliyor, nemlendirmesi normal-karma-yağlı ciltler için yeterli.

Estée Lauder DayWear Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant Creme'i amacına uygun kullanamadığım için kremin fiyatını ve içeriğini de düşürenek büyük boyunu almam. Kötü bir ürün kesinlikle değil ama ben daha fazlasını bekliyordum.

2 yorum:

  1. merhaba bloğunla instagram sayesinde tanıştım rica etsem sende benim bloğuma gelirmisin :) kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil