5 Temmuz 2014 Cumartesi

Taze Bitti - 5



Haziran ayında beklemediğim kadar çok ürün bitirdim. Çoğunuza göre fazla olmayabilir ama hemen hepsi son iki haftada bitince ne oluyor dedim :D Gelin beraber inceleyelim. Önce cilt ürünleri:


1- Avene Cleanance Emulsion: Çok hafif, yağlı ciltlere için üretilmiş, su bazlı bir nemlendiriciydi. Memnun kaldım. Sadece akşamları kullandığım için bana 6 ay yetti. Son kullanma tarihine 2 hafta kala bende alerji yaptı. Yani yüzümde beliren renksiz ve kaşıntısız kabartıların sorumlusu bu krem olabilir diye tahmin ediyorum. İçinde çok az kalmıştı, onu da kollarıma sürüp bitirdim. Demem o ki son kullanma tarihine dikkat ederek kullanın. Detaylı yazısı BURADA.

2- Avene Cleanance Lotion: Pudralı ve çift fazlı, cildi matlaştıran bir tonikti. İçinde alkol olsa da bence son derece nazik bir ürün. Gözenekleri sıkıştırmadı ama cilt temizliğini güzel destekledi. Bıraktığı yapışkan hissini sevemedim. Yağlı bir cildiniz varsa detaylı yazısını da ŞURADAN okuduktan sonra kullanabilirsiniz.

3- Apaks Makyaj Temizleme Pedi: Normalde bir aldığım pamuğu bir daha almam, pamuğum bittiğinde markette bulduğum en ucuz pamuğu alıveririm. Apaks marka pamuklardan bunlara birlikte dört paket bitirmiş oldum. Hem ucuz, hem yumuşak, hem tüysüz. Bazı paketlerdeki pamukların kenarındaki dikişler açık olsa da ben beğendim.


Sıra vücut ürünlerinde:

4- Sebamed Fresh Shower Duş Jeli: Kokusu farklı ve temizliğinden de çok memnun kalmadım. Zaten detaylıca BURADA yazdım. Ben bir daha almayı düşünmüyorum ama her gün kullansanız da cildinizi kurutmayan, kloru vücuttan güzel temizleyen bir jel arıyorsanız size göre olabilir.

5- Adidas Pure Ligthness Body Fragrance: Vücut kokusu olduğundan hiç kalıcı olmayan, ama temiz, ferah, ucuz ve indirimli haliyle daha da ucuz olan bir koku. Parfüm gibi kalıcı ve yoğun kokular kullanmak istemediğimde, saçımdaki sigara kokusunu çıkarmak için fırçaya sıkarak, yolculuklarda kırılırsa üzüleceğim parfümlerimin yerine kullandım. Memnun da kaldım. Şimdi elimde başka ucuz parfümler var onları kullanmayı düşünüyorum. İleride yine alabilirim.

6- Helen Harper Günlük Ped: Tabiki her ay bir sürü ped gidiyor ama normalde kullanmadığım, denemek için aldığım bu ürünü yazayım da denemediyseniz fikriniz olsun dedim. Diğerlerine göre ucuz olduğu için değişiklik olur diye almıştım. Pişman da olmadım ama bana biraz kalın geldi. Günlük pedin aylık pede çalan hali gibi. Regl döneminin sonunda kullanmak için iyi aslında :) Bir de pedler tek tek paketlenmemiş. Bu büyük bir dezavantaj bence. Bu nedenle banyoya koyup öyle kullandım yanımda taşımadım. Daha iyi alternatifler var.


Son olarak ojeyle mücadelemin sonuçlarına ve dişlere bakıyoruz:

7- Sensodyne Ferah Nefes Diş Macunu: Dişlerim eskiden çok hassastı, sıcak-soğuk, tatlı-ekşi çok sızlatıyordu. Hatta bazen durduk yere sızlardı. İlk çıktığı günden beri hassas dişler için olan macunları kullanıyorum. Bu macunun dişleri diğerleri gibi sarartmıyor. Dişlerimde de eskisi gibi bir hassasiyet uzun zamandır yok. Ama tadındaki hafif acılık ve nanenin keskinliği bana fazla geliyor. Şimdi elimdeki başka macunları kullanacağım ama ileride yeniden alabilirim. Naneli şerit olmayanlarından tabi.

8- Oral-B Satin Tape Diş İpi: Diş doktorlarının hayatta en sevdiği şey diş ipi olabilir. Bu diş ipini dişlerimin ne kadar sıkı olduğunu bilen doktorum önermişti. Gerçekten de başka hiçbir diş ipi dişlerimin arasına giremiyor. Memnun değilim deme lüksüm yok :) Zaten parçalanmayan, ferah bir his veren, güzel temizleyen bir ürün. Tek eksisi şerit halinde olduğu için dikkatli kullanmak gerekiyor yoksa diş etinizi kanatıyor. Hoş o ince yapısı olmasa zaten ben kullanamazdım. Şimdi Oral-B Sensitive'i deneyeceğim. 

9- Benri Hassas Tırnaklar İçin Aseton: Normal bir aseton, ne oje çıkarması ekstra güçlü ne de tırnaklara karşı ekstra hassas. Hatta bu asetonu kullanırken tırnaklarım kurudu, üstünde beyaz çizgiler oluştu. Aseton ne kadar nazik olabilir ki zaten. Direk koklamazsanız konusu baya hafif ama bir de koklarsanız burnunuz yanıyor. Tekrar asetonsuz çıkarıcılara dönüyorum.

10- Eklips Oje Düzeltici Kalem: Benim gibi oje sürmeyi beceremeyenlerdenseniz bu kalemleri görüp çok sevinmişsinizdir. Bu benim ilk oje düzeltici kalemim ve hiç memnun kalmadım. Keçe ucu çok yumuşakmış hemen dağıldı. Asetonu da çok çabuk kurudu. Zaten ojeyi zor çıkarıyordu. Hiç beğenmedim.

Eylülde yurtdışına çıkacağım, oradan bir sürü yeni ürün almayı planlıyorum. Umarım her ay böyle gider de evdekiler azalır, hatta biter :)

2 yorum:

  1. Ayarlamışın gibi hepsi mavi yeşil tonlarında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın gerçekten de öyle. Bilerek yapmadım ama bu renge sahip ürünleri daha çok tercih ettiğim gerçek. Bana daha ferah ve temizmiş hissi veriyor.

      Sil