17 Haziran 2014 Salı

Sebamed Fresh Shower Duş Jeli

Sebamed'in bazı ürünleriyle aram çok iyi (bkz. Sebamed Kepek Karşıtı Şampuan) bazıları da hiç bana göre değil. Yine de Sebamed bence genel olarak güvenilebilecek, iyi bir markadır. Bugün bahsedeceğim ürünse bu çerçevenin dışında. Sonda söyleyeceğimi başta söyleyeyim: Sebamed Fresh Shower Duş Jelini beğenmedim.

Şişenin orjinal boyu fotoğraftan küçük :)

Önce genel bilgiler; bu duş jeli günlük kullanım için tazelik veren bir duş jeli olarak tasarlanmış. pH  değeri 5.5 yani cilt gibi hafif asidik. Sabun içermiyor. Cildi kurutmadan temizlediğini söylüyor.

Benim kullandığım ürün Almanya'ya giderken duş jeli almayı unutmam üzerine orada Bundi'den alındı. 50 ml. olmasına rağmen uzun süre yetti ve bir duş jelini yorumlayabilecek kadar da kullandığımı düşünüyorum. 

Jel şişesinin üstündeki mavi renge benzer parlak bir mavi. Kokusu çok ilginç. Alıştığım çiçeksi-meyveli ve hatta sabunsu kokulardan değil. Baskın, akuatik ve odunsu bu yüzden de maskülen bir kokusu var. Koku kalıcı olmadığı için bence unisex bir ürün. Yine de koku hassasiyeti olanlar kullanırken zorlanacaktır. Ben başta garipsesem de zamanla alıştım. Yine de özellikle sevdiğimi söyleyemeyeceğim. 

Kararında köpüren, küçük baloncuklu yoğun köpük üreten bir jel. Az bir miktar yeterli oluyor. 50 ml.lik şişe bana bir ay yetti. Amma… temizliğini beğenmedim. İlk kullandığımda spor yapmıştım. Duştan çıktığımda hala ter koktuğumu fark ettim. Birkaç hafta sonra da ağdadan sonra duşa girdim ve ağdayı temizlemek için kullandığım mendilin yağının duş jeliyle tamamen temizlenmediğini gördüm.

İçindekiler...

Hiç mi iyi tarafı yok derseniz cildi gerçekten kurutmadığını, yumuşacık bıraktığını söyleyebilirim.  Bu açıdan gerçekten de günlük kullanıma uygun olabilir. İnternette yüzücülerin bu ürünü kloru tamamen temizlediği ve cildi kurutmadığı için severek kullandığını da okudum. 

Benim duş jelinden ilk beklentim temizlemesi olduğu için Sebamed Fresh Shower Duş Jeli'ni yeniden almayacağım. Ülkemizdeki etiket fiyatına (28 tl) daha güzel duş jelleri alınabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder