23 Mart 2014 Pazar

Taze Bitti - 2



Taze Bitti - 1 yazısından beri bir ayda bitirdiğim bakım ürünlerini fotoğrafta görüyorsunuz. Aslında çok daha fazla olabilirdi ama hem yazıyı bekletmek istemedim hem de içinde azıcık kalsada ürünleri sırf bitsin diye kullanmadım. İşte bitemler:

1. Bioderma H2O Misel Solüsyon: Bu ürünü anlatmama gerek yok herhalde. Benim bitirdiğim 100 ml. küçük bir şişeydi. Bioderma güneş kremi aldığımda promosyon olarak verilmişti. Ufak boyu seyahatler için veya yatılı misafir olduğum zamanlarda çok işime yaradı. Bu şişenin kapağını açmayı becerebilirsem yeniden doldurup kullanmayı düşünüyorum (Açamadım).

2. Sebamed Kepek Karşıtı Şampuan: Bu ürünü başlı başına bir yazının konusu yapmak istiyorum çünkü sorunumu tamamen çözdü ve bu bitirdiğim ikinci şişe. Dönem dönem saçım kepekleniyor ve müdahale etmezsem yavaş yavaş artıyor. Sebamed'in kepek karşıtı bu şampuanı ise 4-5 yıkamadan itibaren etkisi gösteriyor. pH 5,5, sabunsuz, yağlı deriye uygun. Ben detaylı yazısını yazıncaya kadar aşağıda ürünün iddialarını okuyabilirsiniz.



3. Dermokil Kil Etkili Temizleyici Bakım (Normal/Karma Ciltler, +25 Yaş Grubu): Bu maske hakkında detaylı bir yazı yazmıştım. Şuradan buyrun: Dermokil Kil Etkili Maske Cilt tipin için yeterince etkili olmadığından yeniden alacağımı sanmıyorum.

4. Nivea Pure Effect Arındırıcı Temizleme Maskesi: Nivea'nın klasikleşmiş yüz maskelerinden beyaz kil ve manolya özü içeren cildi matlaştıran ve pürüzlere karşı savaşan arındırıcı temizleme maskesi. Sonucundan memnun kaldım desem yalan olmaz. Cildimi kurutmadı, maskeden sonra yüzüm pürüzsüzdü. Etkisi çok kalıcı olmasa da rengini (paketin üstündeki renkte) ve kokusunu beğendim. Yalnız yüzümü yakıyor gibi ince ince kaşındırdı. Dermokil'e göre daha iyi ama arayışım devam edecek.

5. Bliss Softening Sock Salve (Yumuşatıcı Ayak Kremi): Bu ürün de 10 ml.lik bir deneme boyu ürünü; meşhur Bliss'in biberiyeli, limonlu, okaliptus yağlı yumuşatıcı ayak kremi. Kokusu daha çok okaliptuslu, aynı mentollü beyaz pastillere benziyor. Bazen ayaklarımı ateş basmış gibi hissederim, çorap, çarşaf, terlik her şey fazla gelir. Böyle zamanlarda bu krem harika bir his veriyor. Yumuşak hafif yağlı bir yapısı var. Kullanım talimatında yumuşatıcı çorap da giyerseniz etkisi artar denmiş. Zaten ürünün adı da 'çorap kremi'. Bende the Body Shop'un yumuşatıcı çorapları var ama hiç kullanmıyorum. Kısaca Bliss Softening Sock Salve güzel bir krem. Ama orjinal boyları bence değmeyecek kadar pahalı. 


6. Colgate Total Diş Macunu: Aklınıza gelebilecek tüm ağız-diş sorunlarına karşı 12 saate kadar koruma sağladığını iddia eden kokusunu ve tadını sevdiğim, her yerde bulunan bir dişmacunu. İddiaları gerçek mi bilemiyorum çünkü genelde iş yerimde başka bir diş macunu kullanıyorum.

6,5. Nuxe Nirvanesque Göz Kremi: Dermoeczanemden Alışveriş'te gönderilmiş bir testerdı. Bir hafta kullandım. Bitince atmışım o yüzden fotoğrafta yok. İlk kırışıklıklara karşı nemlendirici bir krem. Elbette bir hafta kullanarak kırışıklar üzerindeki etkisini görmek mümkün değil ama yoğun bir nemlendirici olduğunu söyleyebilirim. Hatta benim yağlı göz kapaklarım için biraz fazlaydı. Gece kremi sürüp yatsam sabah yüzümü yıkarken hala fark edebiliyordum. Benim cilt tipime göre değil kısaca. Diğer yandan yanma, iritasyon filan da yapmadı. Yeni oluşan çizgilere karşı kuru göz çevresini nemlendirmek isteyenler için iyi bir seçenek olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder