9 Şubat 2017 Perşembe

Adidas Fruity Rhythm EDT


Adidas markalı pek çok kozmetik ürününü marketlerde görmüşsünüzdür. Adidas duş jellerini, özellikle "Vitality" olanını severek kullanmıştım. Adidas Pure Lightness Body Fragrance'ı da beğenmiştim. Uygun fiyatlı parfümüm bitmek üzereyken de Adidas Fruity Rhythm EDT karşıma çıktı. Adidas'ın diğer ürünleri beğendiğim ve uygun fiyatlı olduğu için alıverdim.

Yalnız bu kararımdan pek de memnun kalmadım. Eğer alırken koklama şansım olsaydı kesinlikle Adidas Fruity Rhythm EDT'yi sepete atmazdım. Parfümün adından ve renklerinden meyveli ve şekerli olacağını tahmin etmiştim. Gerçekten de net şekilde meyveli ve şekerli bir kokuyla karşılaştım. Maalesef bu parfüm de meyveliden ziyade şekerliye yakın. Böğürtlen gibi kırmızı ve tatlı meyveleri çağrıştıran bir açılışı var. Çok yapay ve plastik bir koku. Biraz tenle bütünleşince sakinleşiyor ve tatlılığı azalıyor. Yine de o sentetik koku geçmiyor.

Kalıcılığı yüksek, silajı ise dar. Tatlı-meyveli olmasından dolayı sıcak havalarda kullanmayı tercih etmem. Yaş olarak da 14-18 yaş arasına uygun olur gibi geliyor. 

Adidas Fruity Rhythm EDT  35 lira civarına satılıyor. Ben Bim'den 15 liraya almıştım, yani çok uygun fiyatlı bir EDT. Ürün karton kutunun içinde satılıyor. Bu da ışıktan korunması açısından bir artı.

Adidas Fruity Rhythm EDT benim için şekerli kokular risklidir, ucuzunu almamak gerekir önermesinin ispatı oldu. Zaten alırken macera aramayıp Pure Lightness olanı alsam mı diye de düşünmüştüm, sonra değişiklik olsun demiştim. Lise çağlarını çok geride bırakmış, çiçeksi, temiz kokulardan hoşlanan biriyseniz siz değişiklik aramayın :)

2 yorum:

  1. benimde görüp almak isteyip isteyip bıraktığım bir parfüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle meyveli kokulardan hoşlanıyorsan bilemem ama Pure Lightness ve Get Ready olanları tavisye ederim.

      Sil