18 Haziran 2016 Cumartesi

Neutrogena Norveç Formülü Visibly Renew Esneklik Sağlayan El Kremi


Şu sıralar blogumun en çok okunan yazıları güneş kremleri. Ben de yaz gelmişken güneşten koruma sağlayan ürünler yazmak istiyorum. Bugünkü konum Neutrogena Norveç Formülü Visibly Renew Esneklik Sağlayan El Kremi. Visibly Renew piyasaya nispeten yeni çıkmış bir seri. Cildi sıkılaştırmayı, cildin esnekliğini korumayı ve yaşlanma belirtilerini önlemeyi amaçlıyor. Neutrogena Norveç Formülü Visibly Renew Esneklik Sağlayan El Kremi ise şu vaatte bulunuyor: "Cildin esnekliğini geri kazanmasına ve kahverengi lekelerin oluşmasını engellemeye yarımcı olur. Yoğun nem sağlar."

Ben de bu el kremini yaklaşık 4 aydır kullanıyorum. Ofis masamda duruyor, ellerimi yıkadıkça bu kremi sürüyorum. Gerçekten verdiği nem gayet yeterli. 20 gfk içeriyor. Ellerinize güneş kremi sürüyorsanız buna gerek yok ama benim gibi güneşten korunurken ellerini unutan biriyseniz güzel bir şey. Güneşten korumak leke oluşumunu önlemekte önemli bir adım o yüzden etkili olabileceğini düşünüyorum.


Neutrogena Norveç Formülü Visibly Renew Esneklik Sağlayan El Kremi'nin belli belirsiz bir kokusu var. Zaten parfüm içindekiler listesinin en sonunda. İçindekiler listesinde paraben ve mineral yağ da göremedim.

Ürünün hoşuma gütmeyen tek özelliği cilt tarafından kolay emilmemesi. Sürüldüğünde eller yağlı yağlı parlamıyor, hatta ciltte pudralı gibi bir his bırakıyor ama özellikle parmak aralarında yapış yapış bir his bırakıyor.

75 ml.lik ürün yaklaşık 15 liraya satılıyor. Güneş koruyucusu içeren el kremi seçeneği çok az, bir kısmının fiyatı ise çok yüksek. Bu yüzden Neutrogena Norveç Formülü Visibly Renew Esneklik Sağlayan El Kremi'nin güzel bir tercih olduğunu düşünüyorum. Bu ürüne bir diğer alternatif de yine Neutrogena'nın Yaşlanma Belirtilerine Karş El Kremi, ki onun da incelemesini ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz. O kremin gramajı daha düşük olsa da, hem daha kolay emildiği için hem de daha yüksek gfk içerdiği için benim hala ilk tercihim. 

2 yorum:

  1. Güneş koruyucu içeren el kremi çok mantıklı çünkü ben de hep unutuyorum sürmeyi :/ Aklımda olsun, teşekkürler, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Ben de güneş koruyuculu el kremlerine geçiş yaptım yazın:) bundan sanırım benim stok çakmecemde de var:) ya da tester verilen spf15 li vücut losyonlarını filan kullanıyorum:)

    YanıtlaSil