26 Nisan 2016 Salı

The Body Shop Tea Tree Squeaky-Clean Scrub


Peelingin her türlüsünü seviyorum! Kimyasal peeling kullanmama rağmen banyoda da tanecikli ürünler kullanıyorum. Daha önce The Body Shop Seaweed Pore-Cleansing Facial Exfoliator kullanıp çok memnun kalmıştım. L'oreal Perfect Clean Kayısılı Peeling bitince de yine The Body Shop'un bir peelingini denemek istedim. Yıl başı indirimi sırasında burada yazdığım alışverişimde The Body Shop Tea Tree Squeaky-Clean Scrub'ı edindim.

100 ml.lik plastik tüpte, jel formunda bir ürün. Nohut kadar ürün tüm cildiniz için yeterli oluyor. Ben biraz bol kullanmayı, boynumu ve omuzlarımı da peeling ile temizlemeyi sevdiğim için biraz çok kullanıyorum. Bu şekilde yaklaşık 4 ayda peelingin yarısını bitirdim. Yani gayet bereketli bir ürün. Etiket fiyatı 35 lira ancak bazen indirime de girebiliyor.

The Body Shop Tea Tree Squeaky-Clean Scrub'ın içindekileri aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. SLS içeriyor, zaten köpüren bir ürün. Serinin adından anlaşılacağı üzere çay ağacı yağı da içeriyor. Buram buram da çay ağacı yağı kokuyor. Kokusu kötü değil ancak çok keskin. Her kullandığımda irkiliyorum. Alışmak kolay değil. Ürünün en şikayetçi olduğum kısmı da bu sanırım.


The Body Shop Tea Tree Squeaky-Clean Scrub'ın etkisinden de memnunum. Bu ürünü kullandıktan sonra cildim daha pürüzsüz ve yumuşak oluyor. Tanecikleri gayet sık ve yuvarlak bu yüzden bastırmadığınız sürece cildinizi tahriş edeceğini sanmıyorum. Ayrıca mentol ve çay ağacı yağı da cilde ferah bir his veriyor ama bu his tabiki sadece anlık. 4 aylık kullanımda cildimin yağlanmasında veya sivilcelenmesinde peelingden kaynaklanan önemli bir değişiklik fark etmedim. Bu açıdan bu ürünün tek başına sivilcelenme veya yağlanmaya deva olabileceğini sanmıyorum. Yine de işini yapan, güzel bir peeling olduğunu vurgulayayım.

İster istemez The Body Shop Tea Tree Squeaky-Clean ScrubSeaweed serisinden Pore-Cleansing Facial Exfoliator ile karşılaştırıyorum. Seaweed daha iri tanecikli, daha yumuşak bir kokuya sahip ve verdiği pürüsüzlük daha uzun süre kalıyor. Tea Tree ise daha uygun fiyatlı. İkisi arasında tercih yapmak zor olsa da sanırım ben Seaweed'i tercih ediyorum. Yine de sırf kokusu için %50 sazla para vermeye değer mi bilemiyorum. Yani işini yapan, bereketli bir peeling arıyorsanız ve çay ağacı yağı kokusundan rahatsız olmayacaksanız gönül rahatlığıyla denebilirsiniz.

4 yorum:

  1. SLS içeren ürünler cildime hiç ama hiç iyi gelmiyor. Vücut belki ama, yüzümde ve saçlarımdaki olumsuz etkisini fark ettiğimden beri artık kullanmıyorum... güle güle kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLS kimileri için tahriş edici olabiliyor. Bu durumda kullanmamak en iyisi. Yalnız bende de 'doğal içerikli' şampuanlar hiç işe yaramıyor :)

      Sil