28 Şubat 2016 Pazar

Alpha Hydrox AHA Souffle Nemlendirici

Alfa hidroksi asit (AHA) içeren ürünlere bayılıyorum. Piyasadaki tüm ürünler parlak, pürüzsüz, canlı ve genç bir cilt vaat ediyor ama çoğu en iyi ihtimalle cildi nemlendirmekten veya temizlemekten öteye gidemiyor. Oysa eğer cildiniz tolerans gösterirse AHA'lı ürünler bu vaatleri gerçekten yerine getiriyor. Cildi nemlendiriyor, üst tabakadaki ölü hücreleri ciltten uzaklaştırıyor ve cildiniz gerçekten de yumuşak, canlı ve pürüzsüz oluyor.


Alpha Hydrox sade ama etkili cilt bakım ürünleri üreten bir ABD markası. Adından da anlaşılacağı gibi AHA'ya gönül vermişler. Ben de bu markadan Alpha Hydrox AHA Souffle kremini yaklaşık dört aydır kullanıyorum. %12 oranında AHA içeren ürün hem cilde nem veriyor hem de günlük olarak derinin en üst tabakasındaki ölü hücreleri uzaklaştırıyor. Böylece yeni hücre oluşumunu da hızlandırıyor. Bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri alnımdaki ufak kırmızı pütürler yok oldu. İlk aydan sonra cildimin daha canlı ve diri olduğunu fark etmeye başladım. Yılbaşında stres, hormonlar ve kötü beslenmenin etkisiyle geçirdiğim sivilce atağı dışında neredeyse hiç sivilcem çıkmadı. Yüzümü yıkarken ve krem uygularken cildim o kadar pürüzsüz geliyor ki bana her seferinde şaşırıyorum.

Bu sonuçlar aslında yüksek oranda AHA içeren her üründe aldığım sonuçlar ancak Alpha Hydrox AHA Souffle'ı sevmenin başka nedenleri de var. Öncelikle glikolik asitin ciltte yarattığı, batma, yanma, kızarma gibi sorunları çok az yaşadım, ilk aydan sonraysa bu etkiler neredeyse tamamen geçti. İkincisi yağsız, hafif bir yapısı var. Yapış yapış bir his vermiyor, yağlı cildime rağmen günde iki kez rahatlıkla kullanıyorum. Yazın günde bire düşürmek zorunda kalabilirim tabii. Üçüncüsü de içeriği bol miktarda antioksidan (E ve B5 vitamini ile peptitler) içeriyor. Cildin yenilenmesi, güneş ışınlarına karşı direnç kazanması ve aydınlık görünmesi açısından antioksidan içermesi hoşuma gidiyor. Zaten Beautypedia'nın da favorisi.


Ben geçen yıl glikolik asit kullanmaya cilt lekelerime iyi gelir hayaliyle Neostrata Ultra Smoothing Lotion ile başlamıştım. O da cildi canlandırıp pürüzsüzleştirmede etkili bir üründü ama yukarıda saydığım üç nedenle Alpha Hydrox AHA Souffle'ı kesinlikle tercih ederim. Ancak ikinci denememle de anladım ki birkaç aylık kullanımla AHA'nın lekelere etkisi çok sınırlı. Güneş kremi gibi yıllarca düzenli kullanılırsa belki sonuç alınabilir.

Ürünle ilgili tek kötü şey ulaşmanın zor olması. Eczanelerden satılıyor mu bilmiyorum ama ben KDR Ticaret'in internet sitesinden satın aldım. Ürün hızlı ve sağlam şekilde elime ulaştı ama eski tarihli, kavanozda bir üründü. Kokusu da kötüydü. Mail atıp ürünü değiştirmelerini rica ettim. Beni uğraştırmadan; kargoyla gönderin, bir bakalım, bir markaya soralım filan demeden hemen yeni ürün gönderdiler. Elbette ilk seferinde bu konuya dikkat edilmiş olmasını tercih ederdim ama sonuç olarak bu ürünü yeniden bu siteden almayı düşünüyorum.

45 gramlık ürünün fiyatı 70 lira (kargo bedava). Çok ucuz bir ürün değil ama hem bir tüp bana yaklaşık 5-6 ay yetiyor hem de etkili. Bu yüzden fiyatını makul buluyorum. Siz de cildinizin mat, pütürlü ve cansız olmasından şikayetçiyseniz ve aşırı hassas bir cildiniz yoksa Alpha Hydrox AHA Souffle'ı rahatlıkla deneyebilirsiniz. 

6 yorum:

  1. Ben bu markanin 10% glikolik asit iceren jelini kullaniyorum. Biraz yanma yapiyor zaman zaman, ama performansi cok iyi. Bir de icerigi Neostrata'dan falan daha guzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok içeriğini beğendim. Yüksek AHA içeren ürünler biraz yanma hissi verebiliyor ama önemli olan bunun hafif olması. Ben Neostrata kullanırken bazen gözlerimi kapatıp ellerimle yelpazelenecek kadar çok yanma hissediyordum :)

      Sil
  2. Tam yazıyı okurken aklımdan Onur da görse bunu diye geçiriyordum ki görmüş ve kullanıyormuş! O zaman hemen sipariş veriyorum ben de!!! Teşekkürler bilgi için, sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız bir sorum olacak, linkte yine kavanozda görünüyor ürün... acaba eski sürüm mmüdür ki?

      Sil
    2. Ben aldığımda da fotoğrafta kavanozdaki eski ürün vardı. Hatta yazıda da bahsettiğim gibi kavanozdaki üründen gönderdiler. Mail atıp tüpteki yeni üründen istediğimi belirtince hemen yeni tarihli ürün ile değiştirdiler. Sipariş notuna yeni ürün istediğinizi yazarsanız veya siparişten önce mail atarsanız sorun olacağını sanmıyorum.

      Sil
    3. Tamamdır, ben de öyle not bırakayım o zaman :) Teşekkürler!

      Sil