15 Haziran 2014 Pazar

Neutrogena Yaşlanma Belirtilerine Karşı El Kremi


Güneşten korunma konusunda o kadar çok şey söylenip yazıldı ki artık o konuya bir de ben girmiyorum. Bu sırada hep yüze odaklandık. Oysa hep açıkta olan ve güneşe en çok maruz kalan yerlerimiz ellerimiz. Eller cilt kadar hassas olmadığından acımıyor, soyulmuyor belki ama ilerleyen yaşlarda makyajla kapatılmayacak şekilde yaşlanıyor ve lekeleniyor. Ben de bu yaz Neutrogena'nın Yaşlanma Belirtilerine Karşı El Kremi'ni (Neutrogena Anti-Ageing Hand Cream) kullanmaya başladım.

Bu kremin en büyük özelliği 25 güneş koruma faktörüne (25 SPF) sahip olması. Bu seviyede koruma yanma, kızarma, soyulma gibi sonuçlara neden olan UVB ışınlarının % engelliyor. Yaşlanma ve lekelenmelere neden olan UVA ışınlarına karşı da koruyor mu emin değilim. Üstünde belirtilmese de genelde UVB ışınlarına karşı koruma seviyesine uygun bir UVA ışınlarına karşı koruma seviyesini sağlaması beklenen bir şeymiş.


Güneşten koruyucu içeriği nedeniyle yapışkan ve zor emilebilen bir krem olabileceğini düşünmüştüm ama beklediğimden çok daha çabuk emilen ve rahat bir krem olduğunu fark ettim. Nemlendirmesi de gayet iyi. Neutrogena el kremlerini beğeniyorsanız bu kremi de beğenirsiniz. Yine de avuç içine fazla sürmemek, bir seferde fazla krem değil de emildikçe azar azar sürmek daha kullanışlı olabilir.

Ben bu kremi özellikle araba kullanırken ve sabah evden çıkarken kullanıyorum. Hatta geçenlerde arabada unutmuşum; krem 10 gün kadar arabada kaldı. Yeniden kullanmaya başlayınca kokusu biraz değişmiş gibi de geldi ama emin olamadım. Yapısı değişmediği ve cildimde de reaksiyona neden olmadığı için kullanmaya devam ediyorum. Siz siz olun kozmetik ve bakım ürünlerinizi park halindeyken aşırı ısınan araçlarda bırakmayın. Neyse efendim sonuçta kokusu meyveli el kremleri kadar çekici değilse de hiç kötü de değil, biraz farklı ve güneş kremlerininkine benziyor ama çok keskin olmadığı için rahatsız etmiyor.


Yukarıda kremin vaadlerini ve içeriğini görüyorsunuz. İçeriğinde peraben ve mineral yağ yok ama phenoxyyethanol var. Sonuçta içinde bir koruyucu olması gerek. İddialarını gerçekleştiriyor mu bilmiyorum çünkü ellerimde leke zaten yoktu. Ama söylediğim gibi nemlendirmesinden, güneş yanığından korumasından ve yapışkan olmamasından memnunum. Bu ürün gibi güneşten koruyan el kremi çeşidi pek yok. Bu yüzden gelecek yaz tekrar alabilirim.

2 yorum:

  1. Neutrogena el kremlerini asiri hassas ve kuru eller cok tavsiye ediyorlar almanyadada, bende gecen kis alacaktim ama elime sürdükten sonra hep koklama huyum vardir ve kokulari hosuma gitmemisti maalesef, ama eminim iyi üründür, güle güle kullan :) Arabadada hicbirseyi unutmaya gelmiyor zaten, bendede ruj erimisti bir kere, cok sinir bozucu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sen bu kremin kokusunu hiç sevmezsin :) Bence güzel bir ürün ama elzem de değil.

      Sil