13 Nisan 2014 Pazar

The Body Shop Colour Crush Farlar


The Body Shop yeni bir seri çıkardı; Colour Crush farlar. 30 farklı renkte, yumaşacık bu farlar bir süredir aklımdaydı. Şu yazımda anlatığım gibi kampanyadan faydalanıp fotoğrafta gördüğünüz iki rengini aldım. İlki 115 numaralı 'Be My Clementine' diğeri 105 numaralı 'Oh, Honey'.

Söylediğim gibi beni cezbeden farların renk çeşitliliği ve yumuşaklığı oldu. İçindekilere baktığımda şeftali rengi olanda dört, ten rengi olanda altı çeşit yağ olduğunu gördüm. Yumuşaklığı sağlayan bu yağlar benim yağlı göz kapaklarımla pek iyi anlaşmadı, bazen günün sonuna doğru göz kapaklarımın kıvrımlarında far birikip çizgiler oluşturdu. Baz kullandığımda bu sorun ortadan kalktı.

Yine de farların yüksek pigmentasyonu, kolay sürülümü ve renklerinin güzelliği beni tavlamaya yetti. Renkler doğal duruyor, sedefleriyle aydınlık veriyor. Kalıcılık ise orta-uzun arası. Farlar ıslak veya kuru uygulanabiliyor.

Baz kullanılmadı.

Koleksiyonda az sayıda mat far da var ama benim aldıkarım sedefli renkler. 105 numara (alttaki) daha çok aydınlatıcı ve baz olarak kullanılabilecek bir renk. Doğal makyajlarda ya da renk olmasın, sadece aydınlatsın ve göz kalemime eşlik etsin dediğinizde kullanabileceğiniz bir far. 115 numara (üstteki) uzun süredir böyle bir renk bulsam da alsam dediğim renkti. Benim gibi bronz tenliyseniz size de genelde şeftali tonları yakışıyordur. Bu da gözlerde geçiş rengi olarak kullanılabilecek sıcak bir renk. Ben asıl renk olarak da kullanıyorum. Baharlık, hafif ve doğal makyajlarda vazgeçemeyeceğim bir far oldu şimdiden. Bazen de 105 numara ile göz kapak ve pınarlarımı aydınlatıp, göz çukurundan kaş altına kadar 115 numarayı uyguluyorum.

Farlar 1,5 g.lık şeffaf plastik tekli ambalajlarda geliyor. The Body Shop'un ambalaj konusunda çok kötü olduğunu düşünüyorum. Üç beş çeşit  kabı var ve ayak kreminden şampuana her şeyi aynı şişelere koyuyor. Bu far kapları ise hiç sağlam görünmüyor. Güvenlik bandı da yoktu. Bir de ambalajın arkasına yapıştırılan fazla büyük etiket çirkin görünüyor. 

Yine de siz bir bakın, mutlaka seveceğiniz bir renk bulacaksınız. Daha detaylı incelemek isterseniz: The Body Shop Colour Crush

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder