24 Nisan 2014 Perşembe

Taze Bitti - 3


Bu ay bitenler çok ve sıkıcı şeyler. Hep zaruri bakım ürünleri. Gören de Nisan ayında kendimi yolup durdum sanır ama bu bir tesadüf! Ama önce bakımsal şeyler:


1. Vaseline Aloe Fresh Vücut Losyonu: Bu losyonu çok seviyorum. Cildimde en çabuk emilen losyon rekoruna sahip. Üstelik uygularken yapışkan değil, ıslak bir his bırakıyor. Kokusu çok güzel ve hafif. İçindeki kolojen amino asidi bence çok etkili. 100 ml.lik küçük boyuyla her seyahatimde yanımdaydı. Yedeğini hemen açtım. Yazısını BURADA.

2. Lilibe Disk Pamuk: Uygun fiyatlıydı ve işimi gördü. Katlarının arası biraz çıktı ama sorun olamadı. Biraz daha yumuşak olmasını tercih ederdim. Pamuk hakkında başka ne denir bilmiyorum :) Özellikle gidip alacağım bir marka değil, şu an İnci disk pamuk kullanıyorum.

3. Benri Asetonsuz Oje Çıkarıcı: Bu kullandığım ilk asetonsuz oje çıkarıcı oldu. Ben daha zayıf olur sanıyordum ama oje çıkarma işinde aseton kadar etkiliymiş. Yalnız kırmızı ojeyi çıkarırken çok fena bulaştırdı. Koyu renk oje hemen hiç kullanmadığım için sorun olması ama siz kullanıyorsanız yanınızda bir aseton bulundurun. Gerçekten tırnaklarımda asetondan sonra gördüğüm beyaz lekeleri bırakmadı. Kokusu aseton kadar da keskinmiş. Şimdi Benri'nin hassas tırnaklar için asetonunu kullanıyorum.

4. Colgate Plax Ağız Çalkalama Suyu: Diş ipi kullandıktan sonra kullanıyorum, hem temizliyor hem de kanamayı kaşıntıyı durduruyor. Ama tadı bana çok sert geliyor. Kaç aydır kullanıyorum her seferinde yüzümü buruşturuyorum. Daha yumuşak tatlı bir gargara arayışındayım. Colgate'in diğer gargaralarını deniyorum, bakalım.

Şimdi sıra epilasyon ürünlerinde:



5. Gillette Venüs Riviera Kullan-At Bıçak: Memnun olduğum bir ürün. Sapı ergonomik, bıçakları düzgün, oynayan başı çok iyi. O jel şeritlerinin faydasını gördüm mü bilmiyorum, zaten köpük kullanıyorum. Venüs'e göre uygun fiyatlı olduğu için almıştım ama diğerinin performansı çok daha iyi geldi bana. Bu yüzden yeniden almadım, daha önce de kullandığım Venüs'e dönüş yaptım.

6. Kruidvat Traş Jeli: Watsons ilk açıldığı zamanlarda almıştım. Hem ben çok sık kullanmadığım için hem de ürün pek bereketli olduğu için bugünlere kadar geldi. Üründen gayet memnunum, jel halinde ve suyla karşılaşınca kremsi yoğun bir köpük veriyor. Cildimi tahrişten koruyup nemlendiriyor. Kullandığım ilk köpüktü ve artık köpük yerine sabun kullanmayı asla düşünmem. Yalnız ambalajından eksi puan veriyorum. Gördüğünüz gibi soyulup döküldü, her banyoda bana eziyet çektirdi. Şimdi Watsons'ın köpüğünü aldım ama sonra yine bu ürüne dönebilirim.

7. Veet Easy Strip Kullanıma Hazır Sir Ağda Bantları: Yıllardır Veet ağda bantlarını kullanıyorum. Ondan önce de kavanozdaki ılık ağdasını kullanıyordum. Onu neden piyasadan kaldırdılar bilmiyorum ama aslında özlediğim ürünler yazısına eklesem olurmuş. Neyse efendim kısaca başkasına bakmayacak kadar memnunum. Koltuk altından, bacaklara, bikini bölgesine yüz hariç her yerde kullanıyorum. Yalnız ikili paketler halinde kapmanyalı aldıklarım olmuştu ve onlar bayatladıkları için çok kötü çıkmıştı. Ağda bir türlü yumuşamıyor ve iyi yapışmıyordu. Bu yüzden artık hiç ikili paket almıyorum, onun yerine içinde hediye bant olanları tercih ediyorum ve üretim tarihlerini kontrol ediyorum. Sizin de aklınızda bulunsun.

Veee maskeler:


8. Dermokil Kil Etkili Maske (Yağlı Cilt): Fena bir maske değildi. Detaylı yazısı BURADA. Cildimden yağı arındırdı ama tam aradığımı da bulamadım.

9. Purederm Botanical Choice Oxygenerating Bubble Mask: Çok eğlenceli, pratik ama etkisiz bir maskeydi. Bir daha almam. Detaylı yazısı BURADA.

10. A! Absolute! Brightening Essence Mask: Bir maske daha... Detaylı yazısı BURADA. Nemlendirme açısından etkiliydi ama aydınlatma etkisi bende olmadı. Yağlı cildim için ilk tercih edeceğim maske değil. Bir daha alacağımı sanmıyorum.

4 yorum:

  1. Ne çok şey bitmiş öyle. Purederm maskeyi ben de eğlenceli buluyorum. Sanırım sadece o yüzden alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün itibariyle biten kutuma iki ürün daha girdi bile :)

      Sil
  2. Bende Yillardir, en azindan onbes yil olmustur sanirim, Gilette Venus Mavi olanini kullaniyorum, bir ara pembeside cikmisti ;) Cok güzel bir ürün bencede, kullan-at almanyada satilmiyor galiba, hic görmedim simdiye kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şimdi mavite döndü ama pembe-eflatun arası renkli ''breeze'' diye bir modeli daha çıkmış o da denenebilir. Ya da en güzeli cesareti toplayıp lazere girişmek :)

      Sil