17 Nisan 2014 Perşembe

Bugün Aldıklarım - 6


Üst üste alışveriş yazıları yazıyorum ama ihtiyaçlar bitmiyor. İşte bugün aldıklarım:

* Colgate Total 12 Hours: Minik dişmacunları yolculuk için çok iyi oluyor ama fiyatı giderek uçuyor, böyle giderse başka bir çare bulmam gerekecek. Fiyatı 2,75 TL. (Gratis)

* Eklips Oje Silici Kalem: Bir önceli alışveriş yazımda bahsettiğim Flormar mat ojeleri alınca bunu da almam şart olmuştu. Zira oje konusunda çok başarısızım. Fiyatı 5,50 TL. (Gratis)

* Watsons HawaianVolcanic Ash Burun Bandı: Ben Nivea'nınkileri seviyordum ama bulamadım, buna mecbur kaldım. Yola gitmiyor olsaydım almazdım. Fiyatı 8,99 TL. (Watsons)

* Beauty Formulas Temizleyici Yüz Bandı: Alnımdaki gözeneklerin görünümünü azaltmak için aldım. Yine mümkün olsa Nivea'yı tercih ederdim. Fiyatı 8,99 TL. (Watsons)

* Apaks Makyaj Temizleme Pamuğu: Apaks'ın top pamuğunu kullanıp çok memnun kalınca, bulunca bunu da alıverdim. Fiyatı 1,50 TL. (BİM)


Bu aldığım sıkıcı şeyler için yazmadım bu postu aslında. Gitmişken Gratis broşürü de aldım ve pek beğendiğim yukarıdaki promosyonları gördüm, sizinle paylaşmak istedim. Wasa kampanyasından bilmeden faydalandım ama ben 5 tane almışım. Kasadaki kızlar altıncıyı da alın demedikleri için biraz kırgınım :) İkincisi de hoşmuş bence ama hiç renkli kozmetik ihtiyacım yok. Sonuncusunu ise oradayken fark ettim ve  çok heyecanlandım. Göz fırçası setini istiyordum ama bulamadım. Hafta sonu bu işle ilgileneeyeceğim ama umarım bir gün bana da nasip olur. Ayrıca Real Techniques fırçaları da canlı kanlı gördüm, fiyatları gayet uygun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder