1 Nisan 2014 Salı

Bugün Aldıklarım - 5


İş için İstanbul'a gittim ve işim bitince sokaklarda güzel havanın tadını çıkardım. Gezip dolaşırken kozmetik alamadan duramadım elbette.

* Keçe Çanta: Kadıköy'deki Çiçekişleri adlı dükkandan sırf çok sevimli diye aldım. Fotoğrafta biraz koyu çıkmış ama rengi parlak bir turkuaz. Pembe, turuncu, yeşil başka renkleri de mevcut. Yalnız biraz pahalı. Fiyatı 30 TL. (Çiçekişleri)

* Yves Rocher Purete Şampuan: Yağlı saçlar için koruyucu, renklendirici içermeyen şampuan. Yves Rocher'den ilk defa bir ürün kullanacağım bakalım nasıl olacak. Fiyatı 14, 32 TL. (Yves Rocher)

* The Body Shop Colour Crush Far: Birkaç haftadır aklımdaydı, yumuşaklığını ve renklerini çok beğenmiştim. Hafif sedefli kadifemsi farlar. Doğal, günlük, yazlık makyajlar için bu iki rengi seçtim. Fiyatı 24, 90 TL. (The Body Shop)

* The Body Shop Seaweed Peeling: The Body Shop'un 3 al 2 öde kampanyası vardı ve ben de farların yanına bunu ekledim. Bir peelinge ihtiyacım vardı. Bu serinin de neredeyse tüm ürünlerini önceden kullanıp memnun kalmıştım o yüzden hemen aldım. Fiyatı 29,90 TL. (The Body Shop)

* Benri Kuru Şampuan: Sık seyahat ettiğim için denemek istedim. Saçlarım siyah olduğundan pudra görüntüsünü yok etmekte zorlanabilirim diye kestane rengini aldım. Hatta iki kere de kullandım. Hiç memnun kalmadım. Yazısını yakında yazarım. Fiyatı 6,90 TL. (Gratis)

* Nivea Pure & Natural Roll-On: Artık yaz geldi, önlemleri almak lazım. Aliminiumsuz bu ürünü serinin diğer ürünlerinden memnun olduğum için aldım. Fiyatı 6,99 TL. (Watsons)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder