1 Mart 2014 Cumartesi

Shiseido Sheer Eye Zone Corrector (Şeffaf Göz Bölgesi Kapatıcısı)


Çocukluğumdan beri göz altlarım mordur. Biraz ırsi biraz sinüzit sonucu olan bu durumu pek önemsemesem ama bazen morluklarımdan kurtulmak ihtiyacını hissediyorum. Kremlerin işe yaramayacağını düşündüğümden hiç denemedim. Bugüne kadar da Stila Stick Foundation'ı göz altı kapatıcısı niyetine kullanıyordum. Onun da zamanla bozulması ve benim de hassas göz altı bölgeme karşı daha makul bir ürün kullanma isteğim beni Sephora'ya götürdü.

Aslında ucuz ve gramajı az bir ürün istiyordum. Böyle bir şey hiç yoktu aklımda ama renginin doğallığını ve kapatıcıığını gördükten sonra başka bir ürün almaya da gönlüm razı olmadı. Shiseido Sheer Eye Zone Corrector'ın performansına geçmeden önce ambalajından başlayalım.


Gördüğünüz gibi kapatıcı fırçalı orta boy bir tüp/kalem formunda. Ambalajı ekstra bir şıklık sunmasa da sağlam görünüyor ve kullanımı da kolay. Kapatıcının ilginç bir özelliği fırçalı olması. Ürünün fırçanın ucuna yürüyebilmesi için kalemin arkasındaki siyah kısmı ok yönünde çevirmeniz gerekiyor. İlk seferde 10-15 kere çıt sesini duyacak kadar çevirmeniz gerekse de bir kere kapatıcı fırçaya yürüdükten sonra her çıtta bir miktar fırçada beliriyor. Uygulamada yumuşacık fırça hiç sorun çıkarmıyor. Uygulamanın neredeyse hepsini fırça ile yapabiliyorsunuz ama doğal bir görünüp ve sabitleme için kısa bir süreliğine de olsa yüzük parmakları devreye giriyor. Başlarda bu fırçalı-çevirmeli sistem ürün miktarını kontrolü zor kılsa da zamanla alışılıyor.


Şimdi gelelim sonuca… Ben esmerim ve göz altlarımdaki koyu halkalar morumsu tonda. Koyu lekeleri kapatmak zor ama bu kapatıcı çok güzel sonuç çıkarıyor. 'Sheer' bir yapısı olduğu için tenle bütünleşiyor, doğal duruyor ve aşırı sürülmezse ince çizgilere dolmuyor. Biraz fazla miktarda sürülürse günün sonunda kırışık bir görünümü oluyor gibi geldi. İnce yapısı aynı zamanda lekeler çok koyu renkse alttan belli belirsiz görünmesine neden olabilir. Yine de kapatıcılığı çok çok iyi.  Üstelik dokunmadığınız sürece de son derece kalıcı.

Benim esas başarılı bulduğum rengi oldu. Morlukları ten renginde bir ürünle kapattığınızda sonuç içinde gri tonları olan bir renk oluyor ve hiç doğal durmuyor. Bunu önlemek için önce kapatıp sonra ten rengine uygun başka bir ürünle rengini eşitlemeniz lazım ki bu hem zahmetli hem de bir sürü malzeme demek. Bir de göz altları kendi ten renginden iki üç ton çık renk olan insanları hepimiz görmüşüzdür. Elbette morluklardan daha iyi ama çok da doğal bir görüntü değil. İşte esmer ciltteki koyu gölgeler için bu 106 Warm Beige biçilmiş kaftan. Cildinize ilk sürdüğünüzde parlak bir yavru ağzı-turuncu renkle karşılaşıyorsunuz. Korkmayın! Bunu biraz dağıttığınızda ten renginizle nasıl bu kadar uyum sağlıyor şaşıracaksınız. Biraz elmacık kemiklerinize doğru genişleterek uygularsanız kimsenin kolay kolay kapatıcı sürdüğünüzü anlayacağını sanmıyorum.


Ben Shiseido Sheer Eye Zone Corrector'ı 139 liraya Sephora'dan aldım. Pahalı olduğunu kabul ediyorum. Siz de esmer teninize ugyun mor göz altlarınızı kapatacak bir ürün arıyorsanız şiddetle tavsiye ederim. Şimdilik 9-10 kere kulladım ve hepsinde memnun kaldım. Yine de göz altı hassas bir bölge, deri çok ince ve damarlar çok fazla diye ben pek kapatıcı kullanmamaya çalışıyorum. Mecburiyet hallerim için de dermokozmetik olsun bari diyerek Avene'in kapatıcısını aldım. Henüz  denemedim, kullanınca onu da yazacağım, bakalım Shiseido tahtını koruyabilecek mi.

2 yorum:

  1. Ilk kez görüyorum bu ürünü tatlim, güle güle kullan, Shiseido markasini benim annemde cok sever kullanir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi bir marka gerçekten. Fiyatı da ona göre :) Tüm malzemelerimi Shiseido'dan alamam ama göz gibi hassas bölgelerden için tercih ediyorum.

      Sil