23 Şubat 2014 Pazar

Taze Bitti - 1 ve Nivea Duş Jeli

Son on günde her şey bitmeye başladı. Hepsini topladım ve özellikle çok uzun zamandır favorim olan Nivea Duş Jeli'nden bahsetmeye karar verdim.

1. Watsons Pamuk: 100'lük paketini çok ucuza almıştım. Uzun süre de kullandım. Yumuşaklığından memnundum ama biraz pamuk bırakıyordu sanki. Banyo dolabında bekledikçe pamuk diskleri gevşedi ve tabakaları kolayca ayrılmaya başladı. Şimdi Lilibe aldım ama sırf denk geldiği için, bu ürünü yeniden kullanabilirim.

2. Parmex Aseton: Aseton aleminin en güçlüsü! Nemlendiricili, besleyici vs. dese de benim asetondan böyle bir beklentim yok. Zaten bu konuda da çok büyük bir fark görmedim. Kokusunun çocukluğumun asetonları kadar sert olmamasını beğendim. Koyu renk oje kullanmadığım için asetonsuz oje çıkarıcı aldım. Ondan memnun kalırsam artık aseton kullanmam. Yani sorun sende değil Parmex bende…

3. Bebak Bademli El Kremi: Bu küçük boyu Gratis'tan 2 buçuk liraya çantada taşımak için almıştım. Başka küçük boy el kremi olmadığından mecburen aldım ama beklemediğim kadar da memnun kaldım.  Kokusu hafifti ve acı bademli olmadığından normal bir krem kokusundaydı. Kıvamlı olmasına rağmen kolay emiliyordu ve etkisi de kısa sürmüyordu. Yalnız içindekiler bölümüne bakınca dört paraben katlılı kimyasal içerdiğini gördüm. Şu aralar parabensiz el kremi arayışındayım.

4. Carolina Herrera 212 NYC for Women EDT: Favori parfümüm! Önce Summer Limited Edition versiyonunu kullandım; 212'yi böyle keşfettim. Sonra bu 100 ml.'lik klasiği kullandım. Her kullandığımda da oh ne güzelmiş dedim. Orta kalıcılıkta, çiçek ve meyve kokularının yoğun olduğu, gündüz ve bahar-yaz dönemine daha uygun bir koku. Şimdi 6 yıl sonra Summer Limited Edition'ın yeni haliyle yeniden çıkmış. Elbette aldım ve kullandıktan sonra onu da yazacağım.



5. Nivea Shower Cream: Burada Elmas Pırıltısı isimli çeşidini görüyorsunuz ama ben bunu yeni kullanmaya başladım. O zaman taze bitenlerde ne işi var diyebilirsiniz. Bunu bir küçük boyuyla birlikte kampnayalı almıştım ve onu bitirdim. Yıllardır favori duş jelim olan Nivea'nın o kadar çok çeşidini kullanıp litrelercesini tükettim ki yorumlayabilirim diye düşündüm.

Ah ah...
Bu üründen önce duş jelini kavram olarak beğenmezdim. Duru ve Palmolive kullanmış, düzgün durulanmadıkları ve bazen kaşındırdıkları için demek ki bu iş böyle demiştim. Sonra İngiltere'de Sainbury's de ikili bir paket gördüm Şeffaf bir şişede Nivea Shower Gel ve beyaz mat bir şişede Nivea Shower Soft Creme. Aa ne güzel hem jel hem krem alıvereyim dedim. Ben kremi vücut kremi sanıyorum tabi. Meğerse krem formunda duş ürünüymüş ve diğer jellerin verdiği rahatsızlıkların hiçbirini vermiyormuş. Bayımdım, sürekli kullanmaya başladım.



6-7 yıl öncesinden bahsediyorum. O zamanlar Türkiye'de de klasik duş kremini bulabiliyordum, sonra yok kayısılı, yok happy hour derken çeşitleri çıktı. Klasik krem jel ortadan kaboldu. Şimdi de elmas parıltısı olur, başka çeşidi olur hep bunu kullanıyorum ama klasiğin tadını vermiyor. Kokuları çok daha güçlü ve kalıcı olan bu ürünlerin daha çok kimyasal içerdiğini düşünüyorum. Kokuları güzel de olsa beni yoruyor. The Body Shop'ta da aynı sorun var. Duştan çıkınca kremdir, şampuandır, derken kokular zaten birbirne karışıyor duş jeli de bir eksik kalsın. Bir de artık Hydra IQ çıkardılar. Gerçekten kolay durulanmasına rağmen deriyi kurutmuyor. Aşağıda da göreceğiniz gibi içeriğinde birçok nemlendirici yağ var. Ama bana sanki klasik daha iyi temizliyordu, ölü deriyi de atıyordu gibi geliyor.


Yeni favorim Adidas şu aralar ama önce bu yarım litrelik dev şişeyi de bitireceğim. Klasiğini (Soft Creme) bulabilen varsa haber versin. O zaman her şeyi bırakır onu kullanırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder