17 Şubat 2014 Pazartesi

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Garnier'in yeni ürününden bahsedeceğim demiştim, şimdi sıra ona geldi: Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu. 400 ml'lik şeffaf plastik şişesinin içinde tam su kıvamında ve berraklığında bir ürün. İlk anda bana hemen Bioderma Sensibio H20 Misel Solüsyon'u hatırlattı. Yuvarlak şişesinin ve pembe kapağının da bunda etkisi oldu tabi. Makyaj temizleme suyu işlev olarak da Bioderma Sensibio H20 gibi; makyajı ve kiri temizliyor, cildi yatıştırıyor. İkisi de parfümsüz, hassas ciltler ve göz bölgesi için uygun.

Ben Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nu üç-dört kere kullandım. BB krem, allık, göz altı kapatıcısı, kalem, rimel ve fardan oluşan makyajımı üç pamukta (ikisi gözler biri de yüz için) temizledi. Suya dayanıklı rimeli çıkarmada elbette çift fazlı temizleyiciler kadar çabuk değil. Fakat solüsyon ile ıslattığınız pamuğu 20-30 saniye gözünüzün üstünde bekletirseniz tek seferde nazik bir silişle rimelinizi de çıkarabilirsiniz. Pamuğa dökeceğiniz solüsyon miktarını ayarlamak en aşağıda gördüğünüz kapak sayesinde kolay.


Makyaj temizleme suyunun dikkatimi çeken bir diğer özelliği de içeriği oldu. Yukarıda gördüğünüz gibi içindekiler o kadar az ki (zaten biri de su) insanda ister istemez sade ve zararsız olduğu izlenimini bırakıyor. Belki resimden net görünmüyordur içindekileri buraya yazayım: WATER (AQUA), HEXYLENE GLYCOL, GLYCERIN, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, DISODIUM EDTA, POLOXAMER 184, POLYAMINOPROPYL BEGUANIDE. 

Merak edip Bioderma Sensibio Misel Solüsyon'un içeriğine de baktım: WATER (AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, PROPYLENE GLYCOL, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE. Gördüğünüz gibi sonuç ikisi de aynı etki ve yapıda ama ürünleri içeriği çok farklı. Biodermanın içeriği biraz daha karışık ama daha şifalı ve etkili bir ürün olmasını mı sağlıyor yoksa sadece teknikleri mi farklı bilemiyorum. Bu işten anlayan biri de anlatırsa çok sevinirim. 


Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nu ben bir marketten 17 liraya aldım ama biraz kazıklanmışım. Ürünü liste fiyarının altına başka yerlerde bulabilirsiniz; mesela Rossman'da 11 liraydı. Her durumda Bioderma'ya ucuz ve güzel bir alternatif olduğunu düşünüyorum. Nereseyde adı gibi kusursuz. Ama neredeyse… yine de Bioderma benim için bi adım önde, hafif mineralli kokusuna alışmışım, daha ferah geliyor…

Not: Garnier bu ürüne internet sayfasında neden yer vermemiş, daha doğrusu neden Türkiye sayfası bu kadar kısır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder