15 Şubat 2014 Cumartesi

Bugün Aldıklarım - 1

Bugün öylesine Rossman'a uğradım. Orayı biraz pahalı buluyorum ama ilginç şeyler de oluyor o yüzden bir bakayım dedim. Ama alakalı alakasız bir sürü şey aldım. Fırça, kupa gibi konumuzla ilgisiz olanları es geçersem durum şu:


* Alouette: Rossman'ın getirttiği bir Alman markası sanıyorum. Tercih nedenim en ucuza en çok mendilin bunun kutunun içinde olmasıydı. Ofis için aldım, henüz denemedim. Zaten ne kadar kötü olabilir ki? (Selpak'tan sonra bu sorunun yanıtı çok tatsız da olabilir) Fiyat: 3,49 TL

* Lilibe Pamuk: Yine daha önce duymadığım ve kullanmadığım bir marka, henüz bunu da kullanmadım. Yalnız pamukta ne gibi bir çeşit olabilir diye düşünürken bu markanın beş çeşit pamuğunu gördüm: Aleo veralı, aleo vera ve provitamin B5'li, organik, mikro fiber ve sade. Pamuktan tek beklentim sıvıyı görünce dağılıp gitmemesi ve göz bölgesinde rahatsızlık vermeyecek kadar yumuşak olması. Kokulu katkılı temizlik ürünlerini sevmiyorum, mentollü kağıt mendil  veya parfümlü hijtenik ped gibi. Belki de önyargılı davrandım ama ben gidip sadesini aldım :) Fiyat: 2,99 TL

İpana 3 Boyutlu Beyazlık Diş Macunu: Diş macununda beyazlatıcı özellik olmamasına dikkat ediyorum zira diş doktorum zamanında beni sıkıca tembihlemiş, diş macunun tek artısı florür ve kalsiyumdur bunun dışında beyazlatıcılar diç minesine zarar verir demişti. Ben de eğer sigara içmiyorsanız beyazlatıcı diş macunlarının çok da etkili olmadığını düşünüyorum. Peki neden bunu aldın o zaman diyeceksiniz… çünkü bunu da ofise götüreceğim ve küçük tüp olarak markasına güvendiğim bir tek bu vardı. Fiyat: 5,29 TL

* Sensodyne Expert Diş Fırçası: Bu da ofise gidecek. Evde de bu fırçanın Precision olanını kullanıyorum ve çok memnunum. Hem yumuşak, hem de küçük başıyla temizlik çok kolay. Üstelik dişleri en iyi temizleyen kıl yapısına sahip; düz ve sık. Fiyat: 8,99 TL

* Essence Like A Girls' Night Out Eau de Toilette: Önce Adidas'ın parfümüne yöneldim, sonra Essence serisini gördüm, şişeleri kutuları hoşuma gitti. Altısını da denedim. Başta hepsi çok ucuz ve keskin geldi ama biraz oyalanınca orta notalarda hiç fena olmadıklarını fark ettim. Üç hafta önce bir 212 Summer aldığım ve hala neredeyse hiç kullanmadığım bir Nina Ricci'nin de bulunduğu düşünülürse aslında bu biraz fazla oldu. Ama günlük kullanımda hem farklılık hem de tasarruf için iyi olacağını düşündüm. Gece kullanımına daha uygun olduğu için de bunu tercih ettim. Daha detaylı yorumlarım yakında gelecek. Fiyat: 11,85 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder