8 Mart 2017 Çarşamba

Vaseline Sprey Nemlendirici



Vaseline'in losyonlarının uzun süredir fanıyım :) Özellikle küçük boy ve aloe veralı olanlarının. Bakınız:  Vaseline Nemlendirici Vücut Losyonları. Yabancı bir vloggerın videosunda Vaseline losyonun sprey kutu versiyonunu görür görmez alıp kullanmak istedim. Geç de olsa ülkemize geldi ve ben de elimdekiler losyonlar bitince Vaseline Sprey Nemlendirici (Vaseline Intensive Care Spray Moisturiser) kullanmaya başladım.

Vaseline Sprey Nemlendirici şimdiye kadar kullandığım en çabuk emilen vücut nemlendiricisi. Kesinlikle! Cildime ilk uyguladığım anda bile yağlı, yapışkan veya ağır bir his vermiyor. Şişe losyonlarında olduğu gibi, silikonlu veya yağlı bir yapısı yok. Cildiniz ıslanmış da kurumak üzereymiş gibi güzel bir his veriyor.

Nemlendirmesi de yapısı kadar hafif. Kutusunun üzerinde ''light'' yazıyor. Hiç kuru bir cildim olmamasına rağmen kış aylarında yetersiz geldi. Bacaklarıma zaman zaman başka bir krem kullanmak zorunda kaldım.


Sprey şişede olması gayet pratik. Kullanırken hiç zorlanmadım. Kapağındaki kilit mekanizması güvenli. Ambalajının opak olması losyonun ışıktan korunması açısından iyi. Yalnız ne kadar ürün kaldığını bilemediğiniz için yarı yolda kalabilirsiniz.

Çok hafif bir kokusu var. Petrol türevi maddeler ve paraben içeriyor. İçerik konusunda hassassanız sizi tatmin etmeyebilir. 

Vaseline Sprey Nemlendirici'nin fiyatı 20 lira civarında. Ben indirimle 10 küsür liraya almıştım. Losyonların fiyatı da düşünüldüğünde bence doğru fiyat aralığı 10-15 lira arası. İndirimden alırsanız fiyat-performans oranını beğeneceğinizi düşünüyorum. 190 ml.lik bir ürün.

Hafif yapısı ve sprey şişenin verdiği serinlikle yaz aylarına uygun bir nemlendirici. Yazın bastırdığı, günde iki duş aldığım dönemde kullanmak için tekrar alacağım.

4 yorum:

  1. indirime girince gene almak istiyorum sevmiştim :) vakti zamanında ben de bloğumda anlatmıştım bu ürünü hey gidi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok geç deneyip yazabildim ama indirimde yakalarsam yaz için yeniden almak istiyorum. Şimdi senin yazına da bakacağım :D

      Sil
  2. Aloe veralı olanını kullanıyorum çok seviyorum bu ürünü ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben indirimli 12 lira gibi bir fiyata (Carrefour) yakalamıştım ve aloe veralısı yoktu. Oysa benim de aloeciyim :)

      Sil