25 Ekim 2016 Salı

Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture Şampuan


Dove çok popüler bir marka. Özellikle nemlendiricili beyaz sabunu bir klasik. Ama ben ne sabununu, ne nemlendiricisini kullanmıştım yakın zamana kadar. Geçen aylarda Dove klasik el ve vücut kremi ile Dove kullanmaya başladım, birkaç hafta sonra da yukarıda fotoğrafını gördüğünüz Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture Şampuan'ı kullanmaya başladım.


Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture Şampuan ince telli saçlara hacim kazandırma iddiasında. Bunu da saçı yağdan (sebum) arındırarak yapıyor. Benim saçlarım kalın telli ama yağlanmaya meğilli olduğundan ve saç kesimim bol hacim gerektirdiğinden bu şampuanın bana da uygun olacağını düşündüm. Tahminimde pek de yanılmamışım. Aşağıdaki listeden de görebileceğiniz gibi Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture Şampuan SLS içeren ve bol bol köpüren, saçları da güzel temizleyen bir şampuan. Saçlarımın şampuana alışması ve havaların serinlemesiyle yağlanma sorunum çok azaldı, hatta saçlarım normale döndü. Şaçlarım sertleşmedi, parlaklığında bir azalma olmadı. Diğer taraftan favori şampuanımı kullandığımda hissettiğim yumuşaklığı ve hafifliği bulamadım. Özellikle de ''advanced series'' gibi bir isimle ve diğer Dove şampuanlarından daha yüksek fiyata satılan şampuandan daha fazla beklentim vardı.


Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture Şampuan bence gayet güzel kokuyor. Bana kokulu silgi kokusu gibi geldi, erkek arkadaşımsa temiz çarşaf kokusuna benzetti. Yani çoğunluğun beğeneceği, yapay bir koku. 

250 ml.lik ürünün fiyatı 15 ila 17 lira arasında değişiyor, bazen %20 indirime de giriyor. Yani fiyatı gayet uygun. Elseve'i daha çok sevdiğim için ve fiyatı da çok daha uygun olduğu için (600 ml. 10 lira!) tercih ederim ama kesinlikle kötü bir şampuan değil.

6 yorum:

  1. temiz çarşaf kokusunu çok severim ya :D ama saçta nasıl durur bilmem bence de yapay gibi ama güzelse çok da sorun değil. merak ettiğim bir ürün ama dove 'a sıra gelmiyor elimdeki ürünlerden =) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de mumlarda, oda kokularında o tarz kokuları seviyorum ama şampuandaki sanki biraz daha tatlı bir koku. Bence de herkes beğenir. Zaten saçta kendini pek belli etmiyor.

      Sil
  2. Dove'un ambalaj üstündeki vaatleri bir market şampuanı için hep fazla fazla geliyor bana ama memnun kalmış olman güzel tabii :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neredeyse tüm kozmetik ürünleri için bu söylediğin doğru. Dove da istisna değil.

      Sil
  3. kokusunu sevebileceğimi düşünüyorum, ama şuan kullandığım şampuandan da memnunum :)belki bir gün denerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün denersen yorumlarını buraya da beklerim :)

      Sil