6 Temmuz 2016 Çarşamba

Neutrogena Ultra Sheer Face Sunscreen SPF 50+


Yaz kış 50 güneşten koruma faktörüne sahip krem kullanıyorum. Üstelik de sivilcelenmeye müsait, yağlı bir cildim var. Hal böyle olunca sürekli daha hafif, daha mat, daha güçlü güneş kremi arayışı içindeyim. Bu arayış sırasında Avustralya'ya giden birinden Neutrogena'nın övülen güneş kreminden getirmesini rica etme şansım oldu (Avustralya'dan gelenler için BURADAN). Sonucundan da çok memnun kaldım.

Neutrogena Ultra Sheer Face Sunscreen Liquid-Lotion geniş spektrumlu 50 koruma faktörüne sahip. Helioplex Neutrogena'nın avobenzone ve oxybenzone içeren patentli formülü. UVA ışınlarını en geniş spektrumda soğuran madde avobenzone. Yalnız avobenzone güneş ışığına maruz kaldıkça bozunuyor ve etkinliği azalıyor. Oxybenzone ise hem UVA'ya karşı korunmaya yardımcı oluyor hem de avobensozone'u stabilize ediyor. Aşağıda benim kullandığım kremin etken maddelerini görebilirsiniz. Helioplex ibaresi kullanılmasına rağmen etken maddeler arasında avobenzone yok. Bu noktayı anlamadım. İçinde ayrıca yağ, PABA ve paraben yok. vaatleri; yüksek koruma, mat bitiş, hafif yapı, gözenekleri tıkamama. 


Ben de Neutrogena Ultra Sheer Face Sunscreen Liquid-Lotion'ı kullandığım süre (yaklaşık 8 ay) boyunca vaatlerini yerine getirdiğini gözlemledim. Gerçekten ciltte ağırlık yapmıyor, kolay dağılıyor. Anında mat bir görüntü oluşturuyor. İlk anda hafif bir beyazlık bırakmış gibi gelse de 1 dakika içinde o da yok oluyor. Kolay uygulandığı ve ciltte fazladan yağlanmaya sebep olmadığı için bol bol kullanıp cildinizi tam olarak koruyabiliyorsunuz. Koruması da gayet iyi. Yaz, kış, açık havada, ofiste her ortamda kullandım ve memnun kalmadığım olmadı. Cildimde yeni lekeler oluşmadı, yanmadım, kızarmadım. Göz çevreme de uyguladım, bende sorun yaratmadı. Yine de hassas ciltlilere gözüm kapalı öneremem çünkü retinolün ayarını kaçırdığım dönemde cildim hassaslaştı ve Neutrogena Ultra Sheer Face Sunscreen Liquid-Lotion hafif bir yanma-karıncalanma hissine neden oldu.


Menteşe kapaklı, baş aşağı duran, pratik bir ambalajı var. 88 ml.lik ürün günlük kullanımla bana 9 ay yetecek gibi (8 aydır kullanıyorum ve tüpte 1 parmak losyon kaldı.). Üstelik 40 lira civarında bir fiyata almıştım.  Şimdiye kadar kullandığım çok sayıdaki güneş kremi içinde en beğendiğim Clarins idi ama o da pahalı ve koruma açısından zayıftı. Neutrogena Ultra Sheer Face Sunscreen Liquid-Lotion sanki onun kusursuz versiyonu gibi. Avustralya'ya veya ABD'ye giden birilerini bulsam kesinlikle yeniden sipariş ederim. Yağlı ve lekelenmeye müsait bir cildiniz varsa ve imkan bulursanız mutlaka deneyim.

8 yorum:

  1. Gunes kremi bir suru ama cildine uygununu bulmak cok sıkıntı bende suan babe nin kremini kullanıyorum cok memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı ciltler için daha da büyük sıkıntı. Bir de böyle bulup da alamayınca insan sinir oluyor :)

      Sil
  2. Neutrogena gunes kremlerinin Amerika'da cok begenildigini biliyorum, burada da satisi yok. Bir gun bir yerde denk gelirsem goz atacagim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bulursanız alın, göz atıp geçmeyin. Spreyleri tavsiye etmiyorum ama.

      Sil
  3. Burada olmayan o kadar çok ürünü var ki markanın niye gelmez anlamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de makyaj malzemelerini denemeyi istiyorum ama... CC kremi gelmiş, umarım bailangı. olur.

      Sil
  4. Bayılıyorum Neutrogena spf50lere. Breakout free olanına epey benziyormuş bu da^^ Benimki bitmek üzere 2 tane daha stokladım o derece seviyorum<3 Keşke ülkemizede gelse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke! Ben stoklayamadım da, böylece ortada kaldım :)

      Sil