10 Temmuz 2016 Pazar

Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Maske


Yağlı bir cildim olduğu için düzenli şekilde kil maskesi kullanıyorum, genelde de değişik ürünler deniyorum. 2016'nın başında The Body Shop Warming Mask kullanmaya başladım ama daha arındırıcı bir maske istediğim için hakkında olumlu yorumlar okuduğum Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Maske'yi aldım.

Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Maske kil (kaolin, bentonite) bazlı, neem ve zerdeçal özü içeren bir maske. Sulu, kolay uygulanan bir kıvamı var. Gördüğünüz gibi koyu yeşil. Kokusu da rengi gibi çok doğal ve bir acayip. Maske kum gibi, kahve gibi ince parçacıklar içeriyor. Bu da cildinizi maskeden arındırırken peeling etkisi oluşmasına neden oluyor.


Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Maske'yi ilk kullanmaya başladığımda kokusundan çok rahatsız olmuştum. O kadar ki maskeyi nadiren kullanıyordum. Maskeyi cildinizde 10-15 dakika tutmanız öneriliyor ama ben üşengeçlikten 20-30 dakika tutuyorum. Başlarda maskeyi uyguladığımda hafif bir kaşıntı hissediyordum. Maskeyi önerilen sürenin üstünde cildimde tutuğumda cildim parça parça kızarıyor, kızarıklıklar 1 saat içinde geçiyordu. Zamanla bu reaksiyonlar azaltı, kızarmalar tamamen geçti.

Maske cildinizde kuruyor, gözeneklerinizin üstünde koyu renkli noktacıklar oluşuyor. Bu görüntü bile maskenin bir şeyler yaptığını düşündürüyor. Maskeyi temizlemek pek kolay değil. Lavabo batıyor. İyice yıkamazsanız havlularınıza yeşil yeşil lekeler bırakabiliyor. Bu yüzden maskeden sonra mutlaka bir tonik kullanmanızı öneririm.


Maskenin etkisi ise çok çok iyi. Bir kere cilt pürüzsüz ve aydınlık oluyor çünkü cildiniz güzel bir peelingden geçmiş oluyor. Gözeneklerin görünümü azalıyor. Maskeden sonra cildimin tamamen temiz ve arınmış olduğunu hissediyorum. Öyle ki akşam maskeyi yaptığımda ertesi sabah cildim daha az yağlanmış oluyor. Kimi zaman sivilcelerim maskeden sonra sakinleşse de bu konuda istikrarlı bir etkisini gözlemlemedim. 

75 ml.lik ürün yaklaşık 18 lira. İndirime giriyor, ben 10 lira civarında bir fiyata almıştım. Yani fiyat-performans oranı çok iyi. Etkili bir kil maskesi arıyorsanız öneririm. Ben Türkiye'de satılmayan, ölü deniz çamuru içeren bir maske bulmanın heyecanıyla o maskeyi aldım ama ileride Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Maske'yi yeniden kullanacağıma eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder