4 Temmuz 2015 Cumartesi

Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief Nemlendirici


Clinique markasının popüler nemlendiricilerinden biriyle karşınızdayım. Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief markanın tüm cilt tipleri için uygun olduğunu söylediği yağ içermeyen nemlendiricisi. Jel yapılı bu nemlendirici ciltteki çizgili ve pürüzlü görünümü gidererek cildin esnek, ışıltılı ve sağlıklı görünmesini sağlamayı vaat ediyor.

Ürünün adı çok yoğun bir nemlendiriciyi çağrıştırdığı için kullanıp kullanmama konusunda kararsız kalmıştım. Nemlendirici jel formunda ve yağsız olduğu için gayet yağlı bir cildim olmasına rağmen kullanmaya karar verdim. Gündüzleri güneş kremi kullandığım için nemlendiriciyi sadece akşamları yüzümü temizledikten sonra kullanmaya başladım. 7 ml.lik deneme boyunu yaklaşık  7 haftadır kullanıyorum ve artık bitmek üzere, yorumlarımı anlatmanın zamanı geldi.

Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief yağlı bir his bırakmayan ve hızlı emilen bir jel-krem. Kokusuz, ince yapılı ve cilde dağıtmak çok kolay. Çok az bir miktar tüm yüze yetiyor, gayet bereketli. Ciltte yağlı, parlak bir bitiş bırakmasa da matlaştırma gibi bir etkisi de yok. Nemlendirmesi bana son derece yeterli, hatta biraz fazla geldi. Ürünü uyguladıktan 4-5 saat sonra cildim hafifçe parlamış ve yağlanmış oluyor. Şu aralar havalar pek sıcak olmasa da bu ürünü yaz aylarındansa kış günlerinde kullanmak benim için daha iyi olabilirdi.



Ürünün içeriğini aşağıda görebilirsiniz:
water, cyclopentasiloxane, butylene glycol, glycerin, birch bark extract, lady's thistle extract, green tea leaf extract, saccharomyces lysate extract, sucrose, aloe barbadensis leaf water, trehalose, hydroxyethyl urea, sorbitol, oleth-10, tromethamine, caffeine, hydrogenated lecithin, hydrolyzed extensin, sodium hyaluronate, tocopheryl acetate, palmitoyl olgiopeptide, caprylyl glycol, dimethicone, glyceryl polymethacrylate, peg-8, ammonium acryloyldimethyltaurate/vp copolumer, magnesuim ascorbyl phosphate, carbomer, hexylene glycol, disodium edta, phenoxyethanol, red 4 (CI 14700), yellow 5 (CI 19140) [ILN33654].
Silikon içeren bir nemlendirici. Böylece cildi pürüzsüzleştiriyor. Makyaj bazı olarak da iyi iş göreceğini düşünüyorum. Silikonu kremi uygularken hissediyorsunuz (Dramatically Different Moisturizing Gel kadar değil) zaten ama miktarı az ve beni de rahatsız etmedi. Onun dışında içeriğinin fena olmadığını düşünüyorum. Parfüm içermemesi bir artı. İçinde anti-oksidanlar ve az da olsa peptid var. Paula's Choice Beautypedia'ya göre kavanozda olduğu için anti-oksidanlar kapak açıldıktan kısa süre sonra etkisini kaybedecekmiş. O kadarını bilemem ama kavanozda olması hijyen açısından pek hoşuma gitmedi. Daha şık göründüğü için cam kavanoz kullanılmış olabilir ama pompalı şişede veya tüpte olabilirmiş.

Ürünün tam boyu 50 ml.lik cam kavanozda ve fiyatı 149 lira. Fiyatını performansına göre fazla buluyorum. Fiyatı ve yağlı cildime biraz ağır gelmesi nedeniyle tam boyunu alacağım bir ürün değil. Yine de denenebilir, normal-karma ciltler sevebilir.

2 yorum:

  1. MERA ETTİĞİM ÜRÜNLERDEN BİRİ:=))
    ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer ilk seferde tam fiyatını ödemek istemezsen clinique.com.tr'deki setlere bakabilirsin. Bu ürünün deneme boyunun da içinde olduğu kullanışlı setler olabilir.

      Sil