16 Temmuz 2015 Perşembe

Alterra Yeşil Limon ve Agav Özlü Vücut Losyonu


Rossmann'ın sevdiğim özelliklerinden biri temiz içerikli pek çok ürünü uygun fiyata bulabilmeniz. Alterra da Rossmann'da satılan vegan ve temiz içerikli markalardan biri. Ben de vücut losyonum bitince uzun süredir aklımda olan Alterra Yeşil Limon ve Agav Özlü Vücut Losyonu'nu kullanmaya başladım. Şimdi şişenin yarısındayım ve yorumlarım yapabilirim.

Losyon 250 ml.lik bir şişenin içinde. Çok ince yapılı olmasa da gayet akışkan o yüzden şişeden ürün almak sorun olmuyor. Çok yumuşak bir yapısı var. Cildinize ilk sürdüğünüzde koyulaşıp beyaz bir hal alıyor ama biraz yedirince yok oluyor. Saniyeler içinde emilen bir yapısı yok. Tamamen emilmesi için birkaç dakika hatta beş dakika beklemek gerekiyor. Çok kolay emilmese de yağlı bir his de bırakmıyor.

Ben her banyodan sonra kullanıyorum ve bana yeterli geliyor. Bence aşırı kuru olan ciltler dışında herkesi nemlendirmesiyle tatmin edecektir. Bence kokusu da çok güzel. Çok ferah ve doğal bir kokusu var. Zaten içinde yapay parfüm yok, kokusu uçucu yağlardan geliyor. Kokusunun kalıcı olmaması benim için sorun değil. Uygularken gayet belirgin bir kokusu var. Limon kokusundan hoşlanmayan veya belirgin kokuları tercih etmeyenlere bu losyonun kokusuz (parfum frei) olanını tavsiye ederim.


İçeriğini yukarıda görüyorsunuz paraben, boya, yapay koku ve mineral yağ içermiyor. İçindeki limon veya agav özlerinin faydası nedir veya gerçekten etki edecek oranda losyon içeriğinde var mı bilemiyorum. Zaten bu içerik meselesi çok tartışmalı ve ben içerikten çok markaya, ürünün etkisine, etken maddeye filan bakmaya başladım.

Ürünün iyi tarafları; temiz içeriği, uygun fiyatı (yaklaşık 15 lira), nemlendirmesinin yeterli olması. Bence tek kötü tarafı cilt tarafından biraz geç emilmesi ve biraz fazla ovalama gerektirmesi. Alterra Yeşil Limon ve Agav Özlü Vücut Losyonu benim için hala bir Vaseline losyon olamamış olsa da ileride tekrar alabileceğim, severek kullandığım bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder