15 Haziran 2015 Pazartesi

Nivea Suya Dayanıklı Göz Makyaj Temizleyicisi


Şimdiye kadar göz makyajımı hep misel su veya çift fazlı temizleyici ile temizliyordum. Kirpiklerim döküldüğü için rimele küsmüştüm. Yıllarca rimel kullanmadım. Şimdi artık yetti diyip rimele geri döndüm ve bu sefer hiç aklımda olmayan bir şey kullanayım, göz makyajımı süt ile temizleyeyim dedim. İndirimli bulunca da Nivea Suya Dayanıklı Göz Makyaj Temizleyicisi'ni aldım.

Nivea Suya Dayanıklı Göz Makyaj Temizleyicisi içindeki papatya özü ve provitamin B5 ile göz çevresini nemlendirmeyi, kirpiklere bakım yapmayı ve suya dayanıklı göz ve dudak mayjajını nazikçe temizlemeyi vaat ediyor.

Süt formunda, gözlerimi yakmayan, yağlı his bırakmayan ve suyla da temizlenen bir ürün. Her ne kadar ürünün kullanma talimatında bir pamuğa dökerek gözlerinizi silin dese de ben dökülmeye meyilli kirpiklerime bu şekilde yeterince hassas davranamadığımı düşünüyorum. Ben Nivea sütü parmaklarıma döküp nazikçe kirpiklerime uyguluyorum. Bu şekilde göz çevremde en ufak bir tahriş olmuyor, kirpik dökülmelerim de en aza indi. 

Ürünün sevmediğim tarafı suya dayanıklı olmayan rimeli bile tam olarak temizleyememesi. Misel su döktüğüm pamuklu çubukla kirpik diplerimden geçtiğimde pamuk renk değiştiriyor. Ürünün rimeli tamamen temizlemesi için uzun uzun ovuşturmak gerekiyor ki ben o kadar sabırlı değilim.

Ürünün içeriğinde paraben (methylparaben) ve mineral yağ (parafinum liquidum) var. Ciltten arındırdığım ürünlerin içeriğini çok önemsemiyorum ama içerik hassasiyeti olanlar bu sütü sevmeyebilir.

125 ml.lik bir şişede. Kapağı düz olduğu için baş aşağı da durabiliyor ve çok kullanışlı oluyor. Gayet bereketli bir ürün. Ben indrimle 8,5 liraya almıştım, sanırım etiket fiyatı 18 lira civarında. İndirimsiz haliyle fiyat/performans oranı da etkileyici değil. Bu yüzden bitince bu ürünü tekrar alayacağım ve makyajımı hindistan cevizi yağı ile çıkaracağım. Memnun kalmazsam da The Body Shop'un papatyalı sütünü denemeyi düşünüyorum.

2 yorum:

  1. çift fazlı değil de süt şeklinde değil mi göz yakmıyor değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet süt formunda. Elime çok ürün alıp gözümün içine kaçırdığımda hafif bir yanma oluyor ama onun dışında hiç yanma veya tahriş yapmadı.

      Sil