14 Haziran 2015 Pazar

Lavera Organik Aynısefa Şampuanı


Lavera uygun fiyata temiz içerikli, organik, vegan, "cruelty free" makyaj ve bakım ürünleri üreten bir Alman markası. Türkiye'de de satılıyor ama daha uygun fiyatlı olduğu için Almanya'ya her gidişimde bol bol Lavera ürünü depoladım, Bunların arasında normal ve zayıf saçlara parlaklık vermeyi vaad eden organik aynısefa çiçeği özlü Lavera Organik Aynısefa Şampuanı da vardı.

Şampuan koyu kıvamlı, açık sarı renkli, şeffaf bir jel. 200 ml.lik bir tüpte bulunuyor. İçinde şunlar var:


Gördüğünüz gibi mineral yağ, paraben, silikon, renklendirici, yapay koku bulunmuyor. SLS yerine de hindistan cevizinden elde edilen ve görece daha nazik olduğu iddia edilen SCS var. İlk yıkamada pek köpürmüyor ben mutlaka iki kere şampuanlanıyorum. İkinci seferde şampuan baya köpürse de içinde silikon olmadığı için ıslak saçlarım parmaklarıma yapılıyor, saç ev kafa derisi kayganlaşmıyor. Bu yüzden saç derisini temizlemekte zorlanıyorum. Silikonsuz ve SLS'siz şampuanlarla saç yıkamak maalesef benim için hiç konforlu olmuyor.

Biraz çaba harcamam ve bol bol ürün tüketmem gerekse de Lavera şampuanın temizliğinden memnunum. Saçlarımı durularken gıcır gıcır sesler duyuyorum. Gerçekten bu şampuanın parlaklık verdiğini de düşünüyorum.Yalnız aynı serinin şampuanını kullansam da saçlarım kabarıyor, zor taranıyor ve kuruykende çabuk karışıyor. Saçlarım kalın telli olduğu için saçımı uysallaştıran, yumuşatan ürünleri tercih ederim.

Şampuanın çok ferah ve doğal bir kokusu var. Kokusu içindeki doğal uçucu yağlardan geliyor, zaten koklayunca yapay bir parfüm olmadığını anlıyorsunuz. Koku bire bir saçta kalmıyor ama saç uzun süre güzel kokuyor.

Aynısefa cildin yenilenmesine yardımcı olan kokusunu çok sevdiğim bir çiçek, kadife çiçeği de deniyor. Bu yüzden bu şampuanı hiç düşünmeden almıştım ama beklediğim kadar çok sevmedim. Özet geç derseniz:
Eksileri: saçımı kabartması, asileştirmesi, bereketli olmaması, saç yıkamanın konforlu olmaması 
Artıları: uygun fiayata temiz içerik, güzel koku, parlaklık vermesi, yağlanmaya meyilli saçı ağırlaştırmaması
Sonuç, parlamasını  ve havim kazanmasını istediğiniz çok gür olmayan normal veya yağlı ince telli saçlarınız varsa bu ürünü çok sevebilirsiniz. Fakat Lavera Organik Aynısefa Şampuanı benim kalın telli ve gür uzun saçlarımla ve saç temizleme alışkanlıklarımla anlaşamadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder