9 Haziran 2015 Salı

Freeman Armutlu Arındırıcı Yüz Temizleyicisi


Freeman renkli paketleri ve nisbeten temiz içeriğiyle ilgimi çeken bir marka. Yüz maskesini BURADA yorumlamıştım. Freeman Armutlu Arındırıcı Yüz Temizleyicisi'ni (Freeman Facial Refining Cleanser) de uzun süredir deniyorum. Hatta bitirmek üzereyim ama fikrimi tam oluşturamadığım için bir türlü yazısını da yazmamıştım artık yazabilirim.

Bu temizleyici yağlı, karma ve normal ciltlerden yağı uzaklaştırmayı ve cildi yumuşatmayı vaat ediyor. İçindeki söğüt özü (salsilik asit kaynağı) ile sivilce ve siyah noktaları önlemeyi, armut özü ile de cildi nemlendireceğini iddia ediyor. Aşağıda ürünün uzun içindekiler listesini görebilirsiniz. İçinde neredeyse sadece çeşitli bitkilerin özleri var. Paraben ve SLS yok. Renklendirici ve parfüm içeriyor. Armutu da andıran jenerik bir meyve kokusu var. Biraz yapay olsa da ben rahatsız olmadım. Belki de içinde SLS olmadığından neredeyse hiç köpürmüyor. 


Bu ürünü sabah akşam düzenli şekilde yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. Önceleri parmaklarımla uyguluyordum, köpürmediği için biraz çok uğraşıyordum. Sonra silikon temizleyici ped ile kullanmaya başladım. Böylece ürün biraz olsun köpürdü ve daha az ürün yetmeye başladı. Temizliğinden genel olarak memnun kaldım. Güneş kremi, sebum ve makyajı cildimden güzel uzaklaştırdı. Yıpratıcı bir ürün değil ama cildi biraz kurutuyor. Sivilce ve alerji yapmadı. Diğer taraftan sivilce ve siyah noktaların oluşumunu önlemedi veya cildimi pürüzsüzleştirmedi. Bu açıdan memnun olarak kullansam da ürünün performansından çok etkilenmedim.


Freeman Facial Refining Cleanser fotoğrafta gördüğünüz gibi turkuaz renkli şeffaf bir jel. Yalnız kıvamı çok akışkan o yüzden tüp şeklindeki ambalajda kullanımı çok kolay değil. Bazen avucunuza boşalıveriyor. Tüpü büyük olmasına rağmen içinde sadece 150 ml. ürün var. Etiket fiyatı 23,90 lira ama kampanyalarla daha ucuza alabilirsiniz. İnternet üzerinden veya Watsons'larda satılıyor. Köpürmediği için insan ister istemez biraz çok kullanıyor, çok bereketli olduğunu düşünmüyorum. Fiyatı uygun olduğu için çok sorun değil.

Özetle içeriği ve işini yapmasıyla tercih edilebilecek, kokusu ve ambalajıyla eğlenceli bir ürün. Diğer taraftan biraz daha etkili olan dermokozmetik ürünleri tercih ederim. Bu yüzden yeniden almayı düşünmem ama memnun kalınmayacak ürün değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder