29 Mayıs 2015 Cuma

Boyner'den Kozmetik Alışverişi


Geçen hafta The Balm Sexy Mama transparan pudram bitti. Tam yaz öncesi olacak şey miydi? Çok araştırdım istediğim gibi hem temiz içerikli, hem şeffaf, hem matlaştırıcı, hem kompakt hem de kalıcı bir pudra bulamadım. Sonunda boyner.com.tr'deki %25 indirimi görünce Shiseido Transparan Sıkıştırılmış Pudra'yı aldım. Fiyatı 96 liraydı.


Siparişi pazartesi günü verdim, ürün salı günü öğleden önce siparişe verildi. Kargoya verilince hem boyner.com.tr'den hem de kargo şirketinden mesaj geldi. Çarşamba günü de ürün elime ulaştı. Gördüğünüz gibi ürün çıtçıtlı bir torbaya konmuş o da baloncuklu kağıtlata sarılmıştı. Kutunun üstünde de ''kırılabilir'' uyarısı vardı. Kısaca pudra gibi hassas bir ürünün gerektirdiği özeni göstermişler. Kutudan tabiki tester çıkmadı, şaşırmadım. Bir de 7 liralık kargo ücretini biraz fazla buldum. İndirim bu kadar fazla olmasa bu kargo ücretiyle satın almazdım.


Biraz kullanayım yorumlarımla burada olacağım.

4 yorum:

  1. Heyecanla bekliyorum yorumunu ben de bloğuma beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  2. Uuu ben de merakla bekliyorum yorumlarını. Kargo ücretini ben de gereksiz buluyorum. Yani en azından 50 tl üzerine ücretsiz olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de meraklıyım :) Yazın en sıcak günlerinde test ettikten sonra yazacağım.

      Sil