29 Nisan 2015 Çarşamba

Kneipp Regeneration Göz Kremi



Göz kremim bitmek üzereyken uygun fiyatlı ama temiz içerikli bir göz kremi alayım dedim. Hiç araştırmadan sadece paketinin üstünde yazanlara ve fiyatına bakarak Kneipp Regeneration Göz Kremi'ni aldım. Hatta alışveriş yazısı da BURADA.

Ürünün ambalajını beğendim. Tüp olduğu için hijyenik, ucu sivri olduğu için ürün miktarını kontrol etmek kolay ve ince bir tüp olduğu için de taşımak kolay. Krem jel-losyon arası bir formda, incecik bir yapısı var. Kremi dağıtmak çok kolay.


Dört aydır akşamları bu kremi kullanıyorum. Bazen birkaç akşam kullanmadığım oluyor ama yine de düzenli kullanıyor sayılırım bence. Ürün yaşlanma karşıtı Regeneration serisinden; göz çevresini nemlendirmeyi, kırışıkları düzeltmeyi ve antioksidanlarla göz çevresini korumayı vaad ediyor. Aslında bu krem 40 yaş üstü için. Sadece akşamları kullanmam da biraz bu yüzden ama bence ağır bir krem değil. İçeriğinde saymakla bitmeyecek kadar doğal yağ var (yağlı his vermiyor) ama yaşlanma karşıtı ürünlerdeki retinol gibi genç ciltleri yoracak maddeler yok.

Ben bu etkilerden nemlendirmeyi gördüm ama göz altı şişliğinden kaynaklanan kırışıklıklarımda etkisini göremedim. Morluk ve şişliğe de faydası olmadı ki bu zaten vaatleri arasında yoktu. Göz çevremde kızarıklık, yanma vs. yapmadı. Kremi uyguladıktan sonra ağır bir his de vermedi yalnız bence emilmesi biraz zaman alıyor. Sürdükten bir saat sonra bile elimle kontrol ettiğimde kremi hissedebiliyorum. Makyaj altına kullanıma ne kadar uygun olur bilemedim.

İçindekiler.

Kneipp Regeneration Göz Kremi temiz içeriği ve uygun fiyatıyla (10 avro) öne çıkan bir ürün. Ambalajı, yapısı da diğer artıları. Tüm göz çevresi kremleri gibi sadece nemlendirme etkisi göstermesi ve uzun süre ciltte hissedilmesi nedeniyle bitince arayıp bulmaya çalışacağım bir krem değil. Denediğim için memnunum, severek kullanıyorum ama bitince ya hiç göz çevresi kremi almamayı veya uygun fiyatlı ve sadece nemlendirmeye yönelik dermokozmetik bir ürün denemeyi düşünüyorum. Hindistan cevizi yağı da olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder