15 Aralık 2014 Pazartesi

Nuxe Contour des Yeux Prodigieux Göz Kremi


Bugün sizlere anlatacağım ürün Nuxe markasının Contour des Yeux Prodigieux göz çevresi kremi. Bu krem göz çevresindeki ilk kırışıklıklara ve torbalara karşı dinlendirici ve aydınlatıcı bir etki bıraklamyı vaad ediyor. İçinde son zamanlarda çok popüler olan nemlendirici hyaluronic asit var. Koyu halklalar üzerindeki etkileri ise ikinci planda.


Kuru bir göz çevrem olmadığı için nemlendirmesinden çok torbalanmayı azaltmasını istediğim bir üründü ama etkisi tam tersi oldu. Çok hafif ve güzel kokulu olan bu krem cilt tarafından hemen emiliyor ve göz çevresini çok iyi nemlendiriyor. Kuru göz çevresi olanları memnun edeceği gibi benim gibi yağlı cilde sahip olanlara da hafifliğiyle hitap edecektir. Diğer taraftan torbalar ve yorgunluk belirtilerine karşı etkisini son derece sınırlı buldum. İlk bir buçuk ay sabah akşam düzenli kullanmama rağmen morluk ve torbalarımda bir değişiklik gözlemlemeyince sadece akşamları bakım olsun diye kullanmaya başladım. İlk çizgilerim ise çok ince olduğundan o konuda yorum yapmıyorum.


Ürünün güzel taraflarından biri de ambakajı. Pompalı şişesi son derece kullanışlı ve hijyenik. Kutuda 15 ml. ürün var. Ben bir pompadan az ürünü sadece akşamları kullandığım için bana 6 ay yetti. BU YAZIMDA bahsettiğim alışverişimle indirimli almıştım. Açıkçası indirimsiz fiyatını hak ettiğini düşünmüyorum çünkü güzel ambalajlı, güzel kokan, iyi bir nemlendirici ama diğer vaadlerini yerine getirmiyor.


Merak edenler kremin içindekileri yukarıda görebilir. İçinde paraben yok ama temiz içerik konusunda hassassanız biraz daha araştırmanızı öneririm.

Kısacası gayet güzel bir nemlendirici, indirimli haliyle kullanılabilir. Morluk ve torbalara karşı etkisiz olduğu için başka ürünler denemeye karar verdim, bu yüzden tekrar almadım. Sizin beklentiniz iyi nemlendiren ama hızlı emilen, hijyenik ambalajlı bir krem bulmaksa tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder