1 Kasım 2014 Cumartesi

Bioderma Atoderm Dudak Kremi



Kış geliyor, havalar soğudukça dudaklar da geriliyor. Ben de size geçtiğimiz ocak ayından beri kullandığım Bioderma Atoderm Stick Hydratant'tan (Bioderm Atoderm Dudak Kremi) bahsetmek istiyorum.

Bu krem gerçekten kuru ve çatlamış dudaklarda çok etkili. Dudaklarım kuru olmadığından bu özelliğini yeterinde takdir edemiyordum ama geçen kış hava sıcaklığının - 10'un üzerine çıkmadığı bir yerde rüzgarlı ve karlı havada 4 gün geçirdim. İlk gün dudaklarım derhal çatladı. Akşam bu kremi birkaç kez sürdüm. Ertesi gün de dudağımı korusun diye birkaç kez bu kremi uyguladım. O akşam dudağımın iyileştiğini hayretle gördüm. Her gün dişimi fırçaladıktan sonra kullanıyorum ve genel olarak dudaklarımın durumundan çok memnunum.


Gördüğünüz gibi tipik bir dudak kremi ambalajına sahip. Stick şeklindeki ambalajı kullanışlı olsa da çok kalitesiz. Bunu Bioderma'dan beklemezdim. Kremin kapağı çantamda taşımadığım halde kenarlarından çatladı (ilk fotoğrafa dikkatli bakarsanız görebilirsiniz) ve kapağı da gevşedi. 3 gram ve açıldıktan sonra ömrü 6 aymış. Dediğim gibi ben kokusu ve yapısı değişmediği için on aydır kullanıyorum ve bittinceye kadar da devam edeceğim.

Hoş, şekerli ama hafif bir kokusu var. Dudağa uygulandıktan sonra koku ve tat vermiyor. Beyaz bir krem ve maalesef şeffaf değil. Bence bu ürünün en kötü yanı dudakta beyaz bir tabaka bırakması. Bu yüzden kremi sadece evdeyken kullanıyorum. Beyaz izler kremi parmağınızla dudağınıza yedirirseniz geçiyor ancak.


İçinde shea yağı varmış. Ayrıca bu tür ürünlerde hep olduğu gibi mineral yağ içeriyor. Ben bunu pek dert etmiyorum ama içerik konusunda hassas olanlar varsa yukarıdan inceleyebilir. Paraben de içermediğini not edeyim.

Hem ambalajının kalitesizliği hem de bıraktığı beyaz iz ev dışında bu ürünü kullanmamı engelliyor. Çok etkili bir ürün de olsa dudakların fazla kuru olmadığından benim için vazgeçilmez değil. Krem olarak kesinlikle çok iyi ama bazı dezavantajları yüzünden yeni sulara yelken açtım. Bundnan sonra Alverde'nin aynısefalı dudak kremini deneyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder