16 Ekim 2014 Perşembe

Montagne Jeunesse Hot Chocolate Cilt Maskesi


Bazen üşensem de maske yapmayı çok seviyorum ve yağlı cildime iyi gelecek maske arayışıma devam ediyorum. Montagne Jeunesse markasının Hot Chocolate adlı maskesi bu denemeler sırasında çok beğendiklerimden oldu. İsmi aslında maskeyi açıklıyor. Maske inanılmaz derecede portakallı bitter çikolata gibi kokuyor. Görünüşü aynı erimiş çikolataya benziyor ve en ilginç tarafı da cildinize sürdüğünüzde ısınıyor. Evet evet yüzünüzü sıcak basıyor!


Bu maske görenekleri temizlemeyi vaad ediyor. İçinde kil var ve iddiasına göre uygulandığında ısınarak gözeneklerin açılmasını sağlıyor. Diğer maskelerde olduğu gibi bunu da temiz yüze uyguluyoruz. Kıvamı biraz akışkan ama uygularken pek sorun olmuyor. Arap bacı taklidi yaparak 10-15 dakika etki etmesi için bekliyoruz. Yüzümüzde hissettiğimiz sıcaklık birkaç dakikada geçiyor zaten. Sonra da yüzümüzü bol suyla duruluyoruz. Hem de çok bol suyla. Çünkü bu maske biraz zor arınıyor. Hatta artık oldu desek bile üstünden mutlaka bir de tonikle geçiyoruz. Çünkü gördüğümüz kahverengi pamuğa inanamayacağız.


Bakım ürünlerinde keskin, şekerli, ağır kokuları pek sevmesem de bu ürünün kokusunu çok sevdim çünkü hiç yapay gibi değildi. Paketin üstünde kendinizi tutun sakın ha yemeyin yazıyordu da gülüp geçmiştim. Ben de dayanamayıp denedim. Hafif şekerli ama hoş olmayan bir tadı var :)
Montagne Jeunesse'nin diğer maskeleri gibi bu da vegan ve temiz içerikli. 15 gramlık paketi ben iki seferde kullandım ama çok rahat 3 kere de kullanılabilirdi. Artan maskeyi temiz bir poşete koyup ışık almayan temiz bir yerde saklamanız yeterli.
Ben etkisinden de çok memnun kaldım. Maske yüzümde kurumadığı gibi cildimi de kurutmadı. Cildim parlak ve aydınlık göründü. Gerçekten temizlenmiş gibi hissettim. Kesinlikle tekrar alacağım bir maske. Beni düşündüren tek yanı kahverengi maskenin lavaboda bıraktığı lekeler... Her seferinde lavabo yıkamak hiç hoş olmayacak. Cildinizi kurutmadan temizleyecek eğlenceli bir maske arıyorsanız ve lavaboları batırmak sizin için önemli değilse mutlaka deneyin.

Montahne Jeunesse Blemish Mud cilt maskesinin yorumunu ise BURADAN okuyabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder