9 Ekim 2014 Perşembe

Clinique Liquid Facial Soap


Clinique'in 3 Adımlı Cilt Bakımı serisini duymayanımız yoktur herhalde. Bu seri temizleme, arındırma ve nemlendirme ürünlerinden oluşuyor ve ilk aşamasında da Clinique Liquid Facial Soap (Sıvı Yüz Sabunu) var. Ben bu serinin yağlı ciltler için olanını kullandım.

Malumunuz Clinique ürünlerinde parfüm bulunmamasıyla meşhur bir marka. Bu sabunda da parfüm yok. İçindeki kimyasalların kendine özgü garip bir kokusu var. Bence hoşa gidecek bir şey değil ama çok kötü de değil. Zamanla bu kokuya alıştım ve artık hemen hemen hiç rahatsız olmuyorum.


Tam sıvı sabun kıvamında, su gibi renksiz bir ürün. Çok az bir miktar yeterli oluyor ve kolayca köpürüyor. Hem tasarruf hem de ciltten kolay arınması açısından olabildiğinde az kullanmanızı tavsiye ederim. Fotoğrafta gördüğünüz 50 ml.lik boyu. Bu miktardaki ürün bana 7 hafta yetti, az ürün kullanmaya dikkat etseydim daha da yeterdi sanıyorum. Yani tam boyunu alırsanız hemen dibini görüp verdiğiniz paraya üzülmezsiniz.

Ben günde iki kere çok düzenli şekilde kullandım. Ürün yağlı-karma ciltler için olduğundan cildi kurutuyor. Gayet yağlı bir cildim olmasına rağmen her yüzümü yıkayıştan sonra kremlenme ihtiyacı hissediyorum, cildim geriliyor. Zaten insan hani sabunu yüzümüze sürmeyecektik, hani doğal koruyucu bariyeri söküp atıyordu sabun diye düşünmeden edemiyor. Bu nedenle bu jeli karma ciltlerin kullanabileceğini sanmıyorum. Yanaklarda kuruluğa hatta pullanmaya neden olabilir.


Cildimin durumu son zamanlarda gayet iyi ama ben bunu doğrudan Clinique Liquid Facial Soap'a bağlamıyorum. Çünkü hangi kalbur üstü temizleyici ürünü düzenli şekilde günde iki defa kullanırsanız cildinizin azami bir berraklığa ulaşmasını beklersiniz. Bu yüzden müthiş etkili, mucizevi filan diyemem. Diğer yandan cildi güzel temizliyor. Bende sivilce veya alerji de yapmadı.

Burada gördüğünüz ürün ŞU YAZIMDA anlattığım alışverişte aldığım bir setin parçası. Tam boyu 200 ml.lik pompalı bir şişede ve internet sitesine göre fiyatı 69 lira. Olumlu yanları (iyi temizlemesi, kolay köpürmesi) ile olumsuz yanlarını (cildi çok kurutması, sabun olması) teraziye koyduğumda bu fiyatla tam boyunu alacağımı hiç sanmıyorum. Minik boylarını seyahatler için aldım, kullandım kullanıyorum ama bulursam başka küçük boy ürünleri denerim, evdeyse La Roche Posay Effaclar Jel'i veya Avene Cleanance Jel'i tercih ederim.

1 yorum:

  1. Bizim buralarda havalar sogdu ve Avene temizleme sütüne gectim, ondan öncede Avene Cleanance jel kullaniyordum bende :)

    YanıtlaSil