13 Temmuz 2014 Pazar

Nivea Sun Nemlendirici Güneş Spreyi (GKF 30)


Kimler yazlığın yolunu tuttu? Bayram tatili olsa da denize koşsak diyenler? Yanınıza almanız gereken en önemli şeylerden biri güneşten koruyucu krem. Arko Nem Bebek Güneş Kremi ve Bioderma Photoderm Max Ultra-Fluid SPF 50 daha önce anlatılmıştı. Bu sefer vücudunuz için tercih edebileceğiniz Nivea Sun Nemlendirici Güneş Spreyinden (GKF 30) bahsedeceğim.

Nivea'nın bu ürünü bronzlaşmamış açık tenliler için 30 faktörlük güneş koruması sunuyor. Suya dayanıklı ama elbette suyla temas ve sürtünmeden sonra tazelemeniz gerekiyor. Nemlendirici özelliği ise bir artı. Güneşe, tuzlu suya ve ve tüm dış etkenlere rağmen bacaklarımın ipek gibi olmasını bu ürüne bağlıyorum. Şeytan diyor ki kışın da nemlendirici olarak kullan :) Ürün hem UVA hem de UVB ışınlarına karşı koruma sağlıyor. Güneşten koruması ise bence gayet güzel. Esmer olduğum için aslında çok çabuk bronzlaşırım ama bu ürünle 6 günde çok az bronzlaştım ve soyulma, acıma, kızarma gibi rahatsızlıkları hiç yaşamadım.


Kullanmadan önce şişeyi iyice çalkalayıp uygulamak istediğiniz yere sıkıyorsunuz. Küçük alanlara uygularken avucunuza sıkıp öyle sürmeniz daha temiz ve kolay oluyor. Yüzünüze sprey olarak uygulamaya ve solumamaya da dikkat etmek gerek. Sprey olması ürün miktarını ayarlamak ve ürün azalıncada kolayca almak için çok uygun. Ben beğendim. Sprey olabilmesi için çok ince yağılı olması gerekiyor elbette. Gerçekten losyondan bile ince bir yapısı var. İlk anda bile beyaz iz bırakmıyor. Çok kolay emiliyor. Biraz yapışkan his bıraksa da ağırlık hissi bırakmıyor. Eskiden güneş kremleri sivilce yapardı bende. Bu kremle sivilce sorunu veya alerjik reaksiyon yaşamadım.


Ürünün içeriğini yukarıda görüyorsunuz. Paraben, alkol, parfüm… İçerik konusunda hassas olanlar bu ürünü tercih etmeyebilir. Parabenler nispeten daha az zararlı olan türler ve alkol de bu ürünün ince yapılı olması için gerekli bir madde. Zaten nemlendirmesi gayet iyi. Her gün kullandığım bir ürün olmadığı için ben içeriği pek önemsemiyorum. Açıldıktan sonra 12 ay içinde kullanılması gerekiyor. Elbette 200 ml.lik bir ürünü bir haftalık tatilde bir kişinin bitirmesi imkansız. Güneş kremleri böyle boşa gidince üzülüyorum ama yapacak bir şey yok.

Henüz güneş kreminizi almadıysanız tavsiye ederim. İndirimli de bulabilirsiniz.

1 yorum: