10 Temmuz 2014 Perşembe

Alverde Aynısefalı El Kremi

Minik bir yorum olacak bu, aslında hiç olmayabilirdi de ama Alverde Aynısefalı El Kremi'ni (Alverde Calendula Handcreme) o kadar beğendim ki Bakımsal Şeyler'de bulunsun istedim.


Bu kremi Hamburg'a gittiğimde Bundikowsky'den "aa küçük boy el kremi, lazım oluyor ama memlekette bulunmuyor" diyerek aldım. 25 ml.lik vidalı kapaklı bir ürün. Herhalde 2 avronun altındaydı fiyatı.
Türkiye'ye dönüp kullanmaya başladığımda kıştı ve büyük boyunu almadığıma çok üzüldüm. Keskin ve yoğun kokuları sevmediğim halde bu el kremimin kokusuna bayıldım. Aslında alışılmış kremin dışında, otsu bir çiçek kokusuna sahip. Herkes sevmeye bilir. Yalnız bu koku o kadar doğal ki insan böyle kokan bir şey şifalı olmalı diye düşünüyor. Zaten Alverde "naturkosmetik" kategorisinde bir ürün. Markanın ürünleri genel olarak paraben, petrol türevi kimyasallar, yapay kokular içermiyor. Kokular doğal yağlardan elde ediliyor. İçeriğini şöyle:
Aqua, Glycine Soja Oil*, Alcohol*, Olea Europaea Fruit Oil*, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter*, Myristyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Alba*, Cellulose, Calendula Officinalis Flower Extract*, Xanthan Gum, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Citral**, Citronellol**, Farnesol**, Benzyl Benzoate*** ingredients from certified organic agriculture** from natural essential oils
Etkisi de içeriği ve kokusu kadar güzel. Hemen emilmiyor ama asla yağlı bir yapısı yok. Ellerimi kadife gibi yapıyor ve bu etki kısa süreli değil, azalsa da gün boyu sürüyor. Ellerim hiç kuru değildir. Bu krem yazın bana her el yıkamadan sonra kullanmak için biraz fazla olabilir ama kışın tam istediğim gibi; etkili ve ağır his bırakmayan bir krem. İçeriğindeki aynısefa egzemadan sivilce izlerine kadar pek çok deri sorununda faydalıymış. İçinde shea yağı ve aloe vera da var.
Maalesef ülkemizde temin etmek mümkün değil ama bir gün yolunuz Almanya'ya düşerse veya oradan bir tanıdığınız gelirse bu kremi de mutlaka bir düşünün. Tam boyunun fiyatını bilmiyorum ama hiç pahalı olmadığına eminim. Bundikowsky veya DM (Alverde zaten DM'nin markası) dükkanlarında bulabilirsiniz.

6 yorum:

  1. Keşke Dm Türkiye pazarına girse Rossmann gibi. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Naturkosmetik" işini çok seviyorum. Bundi'nin bu kategorideki markaları DM ve Rossman'dan da çok. Umarım hepsi gelir Türkiye'ye :D

      Sil
  2. alverde güney almanyadada dm marketlerinde satiliyor, bende umarim türkiyeye acilirlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül'de Almanya'ya gideceğim için araştırdım, Bundi sadece kuzeydeymiş, DM de güneyde. Önereceğin markalar ürünler varsa bekliyorum.

      Sil
  3. Facebook da sayfa açılış. Alverde alman organik kaliteli bakım ürünleri

    YanıtlaSil
  4. ' türkiye de bu ürünlerden bulunurmu acaba

    YanıtlaSil