30 Haziran 2014 Pazartesi

The Body Shop Seaweed Pore Cleansing Facial Exfoliator


Bugün konuğum çok sevdiğim bir ürün: The Body Shop Seaweed Pore Cleansing Facial Exfoliator (Yosun Gözenek Temizleyici Yüz Peelingi) Seaweed (deniz yosunu) serisi The Body Shop'un karma ve yağlı ciltlere özel serisi. Ürün tanıtımında bu peelingin jojoba ve zeytin çekirdeği parçacıkları ile cildi temizlediği, liflerle matlaştırdığı ve sabunsuz olduğu yazıyor.

Ürün içinde iri tanecikler olan ve suyla köpüren turuncu renkli bir jel. Kokusu narenciyi anmımsatıyor ama tam öyle de değil. Ben seviyorum. Ürünü duşta yüzümü yıkadıktan sonra kullanıyorum. Nohut kadar bir peeling yüzüme, boynuma, dekolteme ve hatta omuzlarıma yetiyor. Dediğim gibi tanecikler büyük ve sert olduğundan çok nazik davranmaya dikkat ediyorum. Olabildiğince bastırmadan yapmak kaydıyla dairesel hareketlerle uygulamaya bir süre devam ediyorum, acele etmiyorum. Sonra iyice duruluyorum. Zaten ılık suyla kolay durulanıyor.


Benim gibi yağlı cilde sahipseniz peeling yapmanın faydasını siz de çok iyi biliyorsunuzdur. Kuru bir cilt için nem maskesi ne ise yağlı cilt için de peeling o demek. Bir peelingden ne beklersiniz? Ölü hücreleri, gözenekleri tıkayan yağ ve kiri,  ciltte uzaklaştırımasını? Sivilceleri azaltmasını? Cildi daha canlı ve pürüzsüz yapmasını? Bu peeling benim bütün bu beklentilerimi karşılıyor. İlk kullandığımda cildimin ne kadar pürüzsüzleştiğine şaşırımıştım, ellerimi yanaklarımdan çekememiştim. Hala da ilk günkü kadar beğeniyorum. Bu peelingi kullanmaya başladığımdan beri cildim hiç pul pul olmadı. Her kullanışta üstten bir tabakayı atıyor gerçekten.

Söylediğim gibi içindeki tanecikler biraz irice o yüzden hassas veya hali hazırda ilaç tedavisinden soyulan, incelmiş cildiniz varsa dikkat edin. Ben günlük kullanıma da uygun bulmuyorum. İnsan o kaymak gibi cildi her gün yaşamak istiyor ama 2-3 günde bir kullanmak en iyisi.

75 ml.lik bir ürün. 3 aydır 2-3 günde bir kullanıyorum. Sanırım yarısını yeni bitirdim veya biraz geçtim. ŞURADAKİ yazımda anlattığım gibi 3 al 2 öde kampanyasıyla almıştım. Etiket fiyatı 29,90 lira, o zaman biraz pahalı gelmişti. Performansını ve uzun süre yeteceğini görünce bu fiyat fazla değilmiş dedim. Elimde L'oreal'in şu içinde ped olan peelinginden var. O bitince The Body Shop Seaweed Pore Cleansing Facial Exfoliator'a dönerim bence.

İçindekiler

Bu serinin yüz yıkama jelini, nemlendiricisi, 15 koruma faktörlü gündüz kremini ve toniğini de kullanmıştım eskiden. Serinin en iyi ürününü atlamışım. Yine de seriyi de genel olarak beğeniyorum, The Body Shop'un vücut ürünlerini ortalama bulsam da bu seriyle birlikte cilt ürünleri baya iyiymiş diye düşünmeye başladım.

Kısaca benim cildim yağlıdır ve pek hassas değildir, öyle bir peeling olsun ki cildimi pürüzsüzleştirsin, güzelce temizlesin, ferahlatsın, ölü derilerimi söküp atsın diyorsanız işte aradığınız peeling. 

4 yorum:

  1. ben daha önce Çay Ağacı Yağı özlü seriyi kullandım, yağlı ciltler için onu önermişlerdi ama sevememiştin ne maskesini ne peelingini ne nemlendiricisini ne gözenek için olan kremini yanlış hatırlamıyorsam, bir tek şişede yağı ve toniği çok güzel gelmişti bana. Bunu merak ettim bakacağım bu seriye de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay Ağacı yağının övüldüğünü duymuştum ama demek ki her ürünü aynı seviyede değil. Birkaç marka dışında her ürünü güzel çıkar diyemiyorsun. Yine de bu peelingi denemelisin :)

      Sil
  2. ortalama ne kadar süre yetiyor bir ürün su email adresine yazarsanız sevinirim: esraaaaa217@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. ortalama ne kadar süre yetiyor bir ürün su email adresine yazarsanız sevinirim: esraaaaa217@gmail.com

    YanıtlaSil