26 Haziran 2014 Perşembe

The Balm Balm Shelter Dudak Parlatıcısı


The Balm Balm'ın birçok güzel ürünü var. Balm Shelter dudak parlatıcısı da benim favorilerimden.  Stantta bu parlatıcıları görür görmez almaya karar verdim. Parlatıcı severim ve The Balm beğendiğim bir marka. Bunlardan da önemlisi sadece dudakları parlatmayı değil nemlendirmeyi ve 17 spf ile güneşten korumayı vaat ediyor. Stant başında uzun bir kararsızlık yaşadıktan sonra All American Girl adlı tamamen şeffaf olanı çeşidini aldım. Bundan başka 8 rengi daha var. 


The Balm'ın internet sitesinde 'long-wearing' dese de bence bu dudak parlatıcısı bir gloss ne kadar kalıcı olabilirse o kadar kalıcı. Yalnız parlaklığı dağılsa da dudakta bıraktığı pürüzsüzlük ve nemli his gayet kalıcı. Bendeki şeffaf olduğu için rengin de kalıp kalmadığını bilmiyorum. Ayrıca hiç yapışkan değil. Dudaklarınızda yağlı, ağır bir his bırakmıyor. Yine de saçlarınızı dudaklarınızdan uzak tutun :)

Güneşten koruma özelliğini henüz tam gözlemleyemedim. Açık havada çok zaman geçirdiğim bir gün buraya eklerim. Jojoba ve bal mumu içeriğiyle dudakları nemlendiriyor. Ben bu kadarını beklemiyordum açıkçası. Elbette bir dudak kremi değil ama günlük kullanım için baya iyi.

Dudaktaki duruşunu da beğendim. Şeffaf olması her makyajla uyumlu olmasını ve sade durmasını sağlıyor. Kat kat sürmediğiniz sürece 'yağlı yemiş de ağzını silmemiş' görüntüsü de yaratmıyor. İçinde pırıltı, sedef filan yok. Su parıltısı gibi bir parlaklık verip dudak rengini daha canlı gösteriyor. 


Ürün 5,5 gramlık çubuk aplikatörlü bir şişede. Ambalajından son derece memnunum. Üç aydır elimin altında ve son bir aydır da her sabah bu ürünü kullanıp evden öyle çıkıyorum buna rağmen pek azalmadı. 

Big Bubble sakızlar vardı hatırlar mısınız? İşte parlatıcı onun gibi kokuyor. Benim hoşuma gitti. Uyguladıktan sonra kokusu burnunuza gelmiyor ve tadı da yok. 

İçeriğini yukarıda görebilirsiniz. Fena değilmiş içeriği. SkinDeep bu ürüne 10 üzerinden 3 vermiş (10 en tehlikeliler). Anlaşılan içindeki tek yaramaz octinoxate o da UV filitresi görevi görüyor.

Zevkler kullandığım bir parlatıcı The Balm Balm Shelter. Parlatıcı seviyorsanız bir şans verin.

5 yorum:

  1. Bence cok güzel oluyor sirf renksiz bir parlatici, cok dogal ama yinede cok hos, ama benimde hic yok mutlaka almam gerekiyor aklima getirdin :D TheBalm almanyada tek online siparis verebiliyorum maalesef, keske türkiyedeki gibi marketlerde satilsa!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudakların çok solğun değilse bence de parlatıcıların en güzeli. Bunu denemelisin bence.

      Sil
  2. Ben de hafif nude renkli olanı var, rengi ve yapısı o kadar güzel ki. Ama şeffaf olanına hiç dikkat etmemişim. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dikkat etmemen normal ve bunun da iğrenç bir nedeni var. Standlardaki deneme ürününü insanlar rujlu dudaklarında denedikleri için şeffaf gloss artık açık pembe olmuş! Söylediğin gibi yapısı çok güzel, rahat kullanılıyor.

      Sil
    2. uyyy halı olabilirsin, halbuki çok karıştırırım theBalm standını =)

      Sil