22 Mayıs 2014 Perşembe

Fırsat Kasası Alışverişi

Artık alışveriş yazısı yazmıyorum. Nedenini şurada anlatmıştım. Ama internetten yaptığım bu alışverişi tecrübemi aktarmak için yazıyorum çünkü internetten alışveriş yaparken hep bir tedirginlik oluyor ve tek bilgi kaynağı da böyle paylaşımlar.


firsatkasasi.com adresindeki Fırsat Kasası'ndan Miskin Kek'in yazısıyla haberdar oldum. İndirim kodunu da görünce aklıma yazdım. Göz kremim bitince yenisi neden Nuxe Paris olmasın ki dedim. Denemeyi çok istediğim bir markaydı. Böyle olunca şöyle bir sipariş verdim:

1. Nuxe Paris Aydınlatıcı Göz Kremi: Hafif ve temiz içerikli bir kremmiş. Şişlikleri alıyormuş. Uzun süre de gidiyormuş. İndirim koduyla da 75 yerine 45 TL olunca aldım.

2. La Roche Posay Effaclar Tonik: Avene Cleanance ürünlerim bittikçe La Roche Posay Effaclar'a geçiyorum. Toniğim bitmek üzere bu tonik de indirimde olunca aldım. Fiyatı yaklaşık 30 TL.

3. Bioderma Sensibio H2O: İşte bu tek fuzuli harcamam oldu. Neredeyse her gün misel su kullandığım için çok ucuza bulunca aldım. Halbuki açılmamış bir şişe Garnier misel su vardı. Stok yapmama kararımı bozduğum için biraz pişmanım ama fiyatı 24,50 TL idi. :(

Nuxe'un çok övülen dudak kremini de almaya kalktık bir ara ama kendimi tuttum. Zaten yaz aylarında dudaklarım kurumuyor. Üstelik elimde Bioderma'nın kremi ve birçok nemlendiricili dudak ürünü var. Bu gerçekleri kendime hatırlatarak almamayı başardım. Gururluyum!

Neyse gelelim siparişe. Siparişimi 19 Mayıs günü verdim. Fırsat Kasası ertesi gün siparişimi kargoya vermiş olmalı çünkü daha kargoya verildi demeden dün (21 Mayıs) ürünler elime geçti. Ürünler hasarsız çıktı. Pek kırılgan şeyler olmasalar da ürünlerin öylece büyük bir kutuya konması iyi olmamış, en azından akmasın diye filmle sarılabilirdi.

Ürünlerin son kullanım tarihleri en erken 2016. Yalnız biraz tozlu oldukları ve Bioderma Sensibio H2O'nun ikili kampanya paketinden çıkarılıp tekli satılmış olduğu da gözümden kaçmadı.  Demek ki ondan böyle ucuza satabiliyorlarmış, bence hiç sorun değil ;) Bioderma'nın puanları üstünde. Bir de kutudan iki tane Nuxe Paris kuru yağ testerı çıktı. Bu ürünün ne amaçla kullanılabildiği hakkında fikrim yok ama bakalım belki de çok severim.

Fırsat Kasası'nda siparişlerinizle puan toplayıp sonra bunları harcayabiliyorsunuz. Turuncu Kasa'daki gibi. Ben şimdiye kadar internetten 5 bakım ürünü siparişi verdim, beşi de ayrı siteden. (Bazılarının yazılarını BURADAN okuyabilirsiniz.) Fiyatlar nerede uygunsa, nerede güzel bir kampanya varsa oradan alıyorum. Yani bu puan sistemiyle ben pek kazançlı çıkamıyorum ama belki sizin işinize yarar.

Özetle hızlı, sorunsuz bir alışveriş oldu. Biraz daha iyi bir paketleme ve tozu alınmış ürünlerle mükemmel olabilirdi. İstediğim ürünleri uygun fiyatlı bulabilirsem tekrar alışveriş yaparım.

2 yorum:

  1. Ah güzel günlerde keyifle kullan <3 :) Nuxe ürünlerine ben bayılıyorum, bakalım sen nasıl bulacaksın, merakla bekliyorum etkileri hakkındaki yorumlarını :) Bence Bioderma almakla çok iyi etmişsin, içerik olarak Garnier'den daha güzel olduğunu düşünüyorum, çok da iyi fiyata edinmişsin. Ah keşke o Nuxe balmı alsaydın, benim bu zamana kadar kullandığım en ama en iyi lipbalm. Yok böyle bir şey diyorum. Tavsiye ederken tek endişe duyduğum taraf, lipbalmın kokusunun ağırlığı. Bana güzel geliyor ama sonuçta bal ve turunçgil kokusu herkese hitap etmeyebilir. Neyse inşallah kışa alırsın :) Deneyimlemeni kesinlikle öneririm

    Tozlu çıkma olayın üzüldüm, umarım site yetkilileri okuyordur da, bu haklı eleştirini dikkate alırlar :) Nuxe kuru yağlar, hem cilde hem saça hem vücuda kullanılan çok amaçlı bakım yağlarıdır. Ben de hem simlisinin hem normalinin büyük boyları var ve yaz zamanı güneşle yaşadığı aşkı hissetmeye bayılıyorum! :) Sahilde kullanması pek bir keyifli. Umarım sen de aldıklarından memnun kalırsın, çok güzel tercihler yapmışsın, güle güle kullan <3 Çok Sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lipbalm o kadar övülüyor ki kesinlikle alacağım ama şu an için ihtiyacım yoktu. Yoksa hep aklımda, kokusunun da sorun olacağını sanmıyorum.

      Kuru bir cildim olmadığı için 'yağ' fikri hoşuma gitmiyor ama sanırım bunlar farklı. Kuru yağın da seveni çok , ilk fırsatta deneyeceğim. Sana da Fırsat Kasası'na da güzel indirim için teşekkürler! Devamını bekliyorum! :)

      Sil