3 Mayıs 2014 Cumartesi

Clarins Prodige Aydınlatıcı Allık


Fark ettim ki bir süredir hiç makyaj ürünü yazısı yazmamışım. Uzun zamandır severek kullandığım bir allıkla bu gidişe dur diyeyim istiyorum. Konuğum Clarins Prodige Aydınlatıcı Allık.

Clarins sevdiğim bir marka, bu allıktan önce de Clarins'in şimdi üretilmeyen, oval ambalajda tek renk mat bir allığını kullanmıştım. Memnun kaldığım için yeniden bir mağazaya gittiğimda o allığın üretilmediğini öğrendim ve bu gerçeği kabul etmek istemedim. Sonunda en azından yine Clarins olsun diyerek bu allığı aldım.

Baz uygulamadım ve Clarins Prodige Aydınlatıcı Allık'ın kendi fırçasını kullandım.
Alırken sadece markası değil rengi de çok etkili oldu. Fotoğrafta gördüğünüz 04 Sunset Coral rengi. Koyu şeftali-mercan arası ışıltılı bir rengi var. Aslında allığın rengini belirlemek biraz da sizin elinizde. Gördüğünüz gibi ürün mozaik gibi. Dilerseniz sadece bir rengini kullanabilir veya birine ağırlık verebilirsiniz. Açık renk olan kısımlarda ışıltılar var. Koyu renkli olan bölümse yine çok az sedefli, neredeyse mat. Bu allığın en sevdiğim özelliklerinden biri yaptığım makyaja, saate ve havama göre daha açık ve ışıltılı veya daha mat ve koyu allık kullanabilmem.

Bu allığın en beğendiğim özelliği ise doğal durması. İçindeki parıştılar çok minik, onlara sedef desek daha doğru olur. Bunlar cilde bir aydınlık veriyor. Renkler ciltte güzel dağılıyor. Bu rengin benim gibi esmer tenlilerde çok doğal durduğunu düşünüyorum. Zaten allık çok pigmentli değil, fazla kaçırma ihtimaliniz düşük.


Neredeyse hiç tozutmuyor. Fotoğrafları çekmeden önce ambajajı ve aynasını silmeyi unutmuşum ama görüyorsunuz zaten pek de ihtiyaç yok. Ciltte kalıcılığı da çok iyi. Ben hiçbir ten makyajı kullanmadan doğrudan nemlendirici veya güneş kremi sürdüğüm yanaklarıma uyguluyorum. Elbette gün içinde uçuyor ama akşam eve geldiğimde hala yanaklarımda renk oluyor.

Üstelik bu 7,5 gr.lık allık çok da bereketli. O kadar ki hiç bitmeyecek diye korkuyorum. Günlük olarak çok hafif makyaj yapmama rağmen hergün kullandığım tek ürün allık olabilir. Bazen makyaj yapmam, allık sürerim sadece. Bundan başka allığım da 6-7 ay öncesine kadar yoktu. Bu allığı ise 2012 Ağustosunda almıştım. Kısaca 20 aydır neredeyse her gün kullanıyorum ve sonuç ortada. Hafif bir çukur oluşturabildim ancak, Clarins yazısı bile gayet net. Bu kadar dayanmasında neredeyse hiç tozutmamasının etksi olduğunu düşünüyorum.


Ürün çok şık kadife bir zarfın içinde, ayna gibi parlak sarı renkli bir kutuda. İçinde kaliteli bir fırça ve geniş bir ayna var. Fırçasını da aldığım günden beri kullanıyorum. Üşendiğim için genelde allık fırçasını kullanmak yerine kutunun içindeki fırçayla uygulayıveriyorum. Sık ve yumuşak kıllarından memnunum. Elbette büyük bir fırça kadar olamaz ama yine de bence çok iyi bir fırça. Önceki allığım da kadife bir kesedeydi ve fırçası kaliteliydi. O fırçayı atmadım hala yolculuklarda kullanıyorum. Bu fırçayı da saklarım sanıyorum.

Özet: Clarins Prodige Aydınlatıcı Allık Doğal duran, cilde aydınlık veren, tozutmayan, bereketli, şık ve kalıcı bir allık. Tavsiye ediyorum.

Not: Baktım da allık ben aldığımdan beri neredeyse %50 zamlanmış. İngiltere sitesindeki fiyat bile buradan uygun. Almayı düşünürseniz bence yurtdışı ve freeshop imkanlarını bir araştırın.

2 yorum:

  1. Aşırı güzel bir allıııııık! Esmerlerde daha güzel durur hakkaten=) Burdaki fiyatı kimbilir ne kadar uçuktur ama freeshoplarda aklımda olacak kendisiiii=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle olsun, kalitesi ve çok çok uzun süre dayanmasıyla verdiğin parayı hak edecek bir allık. 5 farklı rengi daha var, onlar da güzel.

      Sil