21 Mayıs 2014 Çarşamba

Auriga Cernor XO Göz Kremi

Gözlerimin altında kahverengimsi-morumsu izler var. Çocukluğumdan beri bu böyle. Biraz genetik, biraz sinüzit, biraz göz altı torbalarının gölgesi. Göz kremlerinin çare olacağını hiç düşünmüyordum. Laf ofsun diye Givenchy'nin Skin Drink Eye kremini düzensiz şekilde kullanmış, bitiremeden de atmak zorunda kalmıştım. Bu sefer morluklarımı bir ton açsa yeter diyerek bir krem arayışına giriştim. İnternetten Auriga International'ın Cernor XO Cream adlı ürününün doktorlar tarafından tavsiye edildiğini okudum. Bilmem ne özleriyle daha aydınlık bir görüntü gibi afaki laflar yerine daha bilimsel ve doğrudan iddiası olduğu için de içime sinerek bu göz kremini aldım. Nereden nasıl temin ettiğimi BURADAN okuyabilirsiniz.

Cernor XO Cream göz altındaki morlukları geçirmeyi hedefliyor. Kırışıklık, aydınlık, nemlendirme , torbalar gibi başka iddiaları yok, net! İçinde K vitamini var ve bu da kanın pıhtılaşmasında rol oynayan vitaminmiş. Göz altlarınızdaki morluklar dolaşım bozukluğundansa bu krem doğru krem olabilir. 

Burada yüzeysel kırışıklık filan diyor ama ürünün kurumsal internet sayfasında
hiç böyle iddialar yok. Bizimkiler yine pazarlama zekalarını kullanmışlar.
Benim göz bölgemde pek çok sorun olsa da, kırışıklıklar hele de nemlendirme bunların arasında değil. O yüzden bu kremden tek beklentim vardı; morluklarımı hafifletmesi. Aldığım günden bu güne kadar 2 aydır sabah akşam bu kremi kullanıyorum. Uzatmadan sonuca geliyorum; emin değilim. Morluklarım sanki birazcık hafifleyip daha bir kızıl-kahve renge geldi ama ben mi öyle olduğunu düşünmek istiyorum yoksa bu gerçek mi bilemiyorum. Kimse de senin göz altındaki morluklar azaldı mı demedi hani.

Gördüğünüz gibi ürün 10 ml.lik tüpte. Genelde göz kremleri 15 ml.lik ambalajlarda olur. Bu açıdan bakınca aslında hiç ucuz bir ürün değil. Şu aralar kremin son demlerini yaşıyorum. Tüpün yapısı yüzünden başlarda ürün miktarını ayarlayamayıp çok bolca sürdüğüm olmuştu. Hergün yeteri kadar sürebilseydim 3 ay dayanırdı diye düşünüyorum. Ben herhalde 2 buçuk ay kullanabileceğim. Kremi açtıktan sonra 3 ay içinde mi yoksa 6 ay içinde mi tüketmek lazım bilemedim. Aşağıdaki fotoğraftan göreceğiniz gibi onların da kafası karışık. Tüpte ayrı, kutuda ayrı şey yazıyor.

3 ay mı, 6 ay mı?
Bu krem kozmetikten ürününden çok bir ilaç. İçerindekileri yukarıdaki fotoğraftan görebilirsiniz. İçinde alkol, mineral yağ ve paraben var. Hassas ciltler için uygun olduğundan da emin değilim. Bende tahriş yapmadı ama sanki bazı günler kaşıntı gibi bir rahatsızlık hissettim; sorumlunun bu krem olduğundan şüpheleniyorum. Ayrıca krem kullanıldıktan sonra güneşe çıkılmaması tavsiye edilmiş. Bu şartlarda nasıl sabah-akşam kullanılabilir ki diyebilirsiniz. Ben de öyle düşündüm ve her halde sürer sürmez çıkmayın demek istemişler diyip sabahları ürün miktarını azaltıp evden çıkmadan yarım saat önce sürmeye çalıştım. Zaten çok ince yapılı olmasa da kolay emilen bir krem.

Bu kremden bir daha alıp almama konusunda çok kararsız kaldım. Bir tüp daha kullanırsam şu an emin olamadığım etkinin kesinleşeceğini düşünüyordum. Aslında hala da öyle düşünüyorum ama ürünün eksilerini de düşünerek başka bir krem aldım. Auriga Cernor OX Cream'in tüpü pek kullanışlı değil, ürün miktarını ayarlamak zor. İçeriği temiz değil, çok uzun süre bu içerikteki bir ürünü kullanmak istemem. Ürün normal kremlere göre %33 daha küçük ve şu ana kadar da sonuçlar beni çok etkilemedi. 


Benim üründen iyi bir sonuç alamamam ürünün kötü olduğu anlamına gelmiyor. Benim sorunum belki de kan dolaşımı veya damarlarla ilgili değil. Belki ödem var belki de başka bir şey. Zaten dediğim gibi çok ufak yaşımdan beri benle olan morlukların tamamen geçmesini asla beklemiyorum. Bu krem doğru kişiyle buluşursa çok işe yarayabilir ama maalesef o kişi ben değilim galiba.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder