12 Nisan 2014 Cumartesi

Simli Ojelerim - 1

Simli ojelere bayılıyorum. Özellikle de pembeler, pastel ve açık renkler… En sevdiğim simli ojelerimden üçü işte burada.


Maybelline Colour Show - 46 Sugar Crystals



Hayatta en sevdiğim oje işte bu! Aslında çok sıradan, somon-pembe arası bir renk, minik simler… Ama gördüğünüz gibi şişe azalmaya başlamış bile. Üstelik bu ikinci şişem. İlki çok eskiden Mini Colorama serisinden çıkan 'sugar crystals'tı. O bitince çok aramış ama bulamamıştım. Şimdi yeniden raflarda.

'Nude', şeftali renkli ojelerin üstüne son kat olarak kullanılabilir, müthiş bir parlaklık kazandırır. Ya da benim gibi iki-üç kat solo olarak da kullanabilirsiniz. Böyle tırnağa hafif bir pembelik ve ışıltı vererek sağlıklı bir görünüm kazandırıyor. Ayaklarda da hoş duruyor. 

Bütün kıyafet ve makyajlarımla uyum sağlayan sade ve bu yüzden çok kullanışlı. Pek renk vermediği için de soyulmalar dikkat çekmiyor. Zaten dayanılı bir oje. Bu yüzden yolculuklarda tercih ediyorum. Fırçası uzun ve kıvamı orta yoğunlukta. Tırnakta süper hızlı kurumuyor ama şişedeki dayanıklılığı da fazla. Her zaman çekmecemde bulunacak bir oje. 


Essence Colour & Go - 25 Glisten Up!


Birkaç yıl önce böyle simli, açık mavi bir Sally Girl marka ojem vardı. Çok severek kullandım ve bitince yurtdışından aldığım için yeniden bulamadım. Essence Colour & Go derdime derman oldu resmen. 

Fotoğrafta iki kat sürülmüş halini görüyorunuz. Beni gibi tek kullanırsanız, fotoğrafta biraz sönük çıkmış ama, parlak ve mavi tonlu tırnaklar elde ediyorsunuz. Bence lacivert, mavi, beyaz, bej renkli kıyafetlerle güzel uyum sağlıyor. Koyu renk tırnağı kendime yakıştırmadığımdan yapmıyorum ama lacivert oje üzerine çok çok hoş göründüğünü söylemek zorundayım.

Akışkan yapılı, küçük şişede ve kısa fırçalı ama kolay uygulanan bir oje. İnce katlar halinde sürülebildiğinden dayanıklılığı gayet iyi. 

Alix Avien - 188



Alix Avien'in 188 numaralı bu ojesi çok yoğun simli bir oje. Koyu pembe ile mor arası bir rengi var, içindeki yoğun ve küçük simler rengarek, incecik gümüş simlere nispeten iri mor, kırmızı, yeşil ve sarı simler eşlik ediyor. Tabi bu kadar simi görece yoğun kıvamlı bir oje taşıyabiliyor. Uygulaması kolay, ince uzun bir fırçası var. 

Fotoğrafta çift kat sürülmüş halini görüyorsunuz.  Tırnakta mordan ziyade pembe bir görüntüsü var. Yukarıdaki ojelere kıyasla daha kapatıcı olsa da yine yarı saydam bir oje. Pembeleri sevdiğimi söylemiştim. Bu rengi de çok seviyorum. Yalnız iş için biraz fazla dikkat çekici bulduğumdan genelde hafta sonları kullanıyorum.

Şimdiye kadar en fazla 3 gün kullandım ve kalıcılık açısından bir sorun yaşamadım. Simli ojeleri çıkarmak her zaman zordur ama bu ojeyi çıkarmak diğerlerine oranla daha zor. Yalnız şuradaki yazıdan bir yöntem öğrendim ve bu oje üstünde denedim. Gerçekten tek seferde tamamen çıktı.

Sevdiğim simli ojeler sadece bu kadar değil elbette. Devam edecek… 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder