25 Mart 2014 Salı

Bugün Aldıklarım - 4


Son zamanlarda internetten ve indirimlerden çok alışveriş yaptım, yazılarını buradaki linkleri tıklayarak okuyabilirsiniz. Yine de hayat insanı bir şeyler almaya itiyor. Bunun arkasındaki en büyük mantık da 'nasıl olsa kullanıyorum, fırsatı kaçırmayayım'. Bugün aldıklarım desem de aslında bunları farklı günlerde, hatta farklı şehirlerde aldım. Bu seferlik böyle oldun :) Buyrun ürünlere bakalım.

* Colgate Plax ağız çalkalama suyu: Evdeki klasik koyu mavi olanı sona yaklaşınca bu yeni çıkanları denemeye karar verdim. Tuz içerikli olanın tadı da yumuşakmış, öyle diyor. Neredeyse %50 indirimli görünce ikisini birden aldım. Fiyatı 5 TL (Migros)

* Adidas duş jelleri: Vitality favorim! Bunları da iş için gittiğim şehirde, yaşadığım yerde olmayan T-Shop'tan aldım. Kampanya olmamasına rağmen normalden ucuzdu. Yazısı buradaFiyatı 6,50 TL (T-Shop)

* Benri makyaj düzeltme çubuğu: Bu işi hem kulak çöpleriyle yapıyordum bir de bu yolu denemek istedim. Fiyatı 2,50 TL (Gratis)

* Apaks pamuk topu: Valizimden pamuk çıkmayınca ucuza bir şey alayım dedim. Gerçekten de üstünde yazdığı gibi çok yumuşak ve tüy bırakmıyor. Artık beraberiz Apaks! Fiyatı 1 TL (BİM)

* Golden Rose Magnetic oje: Annemin siparişi. İçinde mıknatıs filan var. Değişik. Fiyatı 6,25 TL (Gratis) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder