13 Şubat 2014 Perşembe

Rimel Hikayem



Rimel pek kullanmam, klasik şey işte gece dışarı çıkarken, özel günlerde vs. O yüzden de hepi topu üç rimel kullandım, işte size rimel maceram:

1. Maybelline Great Lash: İlk maskaram. İlk dediysem o zamanlar da on dört yaşında falan değildim. Geç tanıştım yani maskarayla. Neyse efendim bu ürünü gece dışarı çıkarken, yemeklere katılırken filan kullanmak için İngiltere'de Boots'tan aldım. Fiyatı çok uygundu, tanıdığım bir markaydı ve 'suya dayanıklı'ydı. Alıverdim.


Gördüğünüz gibi düz bir fırçası var. Kirpiklerimi ayırması ve boyanın topaklanmaması açısından fırçasından gayet memnundum. Müthiş bir hacim kazandırmıyordu ama bu benim kirpiklerimin çapsızlığı. Yine de güzel bir renk ve yoğunluk veriyordu. Yalnız gece olup da gözlerimin temizlenme vakti geldiğinde pamukta gördüğüm kirpiklerden rahatsız oluyordum. Gün boyu dökülemeyen kirpikler miydi bunlar, göz temizleyicim mi kötüydü (o zamanlar Booths'un ürününü kullanıyordum), ben mi beceremiyordum, yoksa rimel mi döküyordu? Hesabı rimele kestim ve bir yıl boyunca ara sıra kullandıktan sonra şuna geçtim.

2. Clinique Gentle Waterproof Mascara: Clinique hassas ciltler için ürünleri olan, nisbeten pahalı ama daha nazik içerikler üreten bir marka. Maybelline'den sonra duty free'den bu maskarayı tek kriterim yumuşak olsun, zarar vermesinken aldım. Gördüğünüz gibi bu da 'gentle' olanı. Aşağıda gördüğünüz gibi fırçası Maybelline'a göre çok daha sık. Nitekim ben de hem kirpiklerimi boyamasından, hem boyanın topaklanmamasından, hem de akmamasından çok memnundum. Kirpiklerimin dökülmesi de dikkatimi çekmedi. 


Sanırım miktar olarak azdı ama ben de az kullandığım için bana uzun süre gitti. Hatta şimdi bir çoğunuz aman sen ne yaptın! diyeceksiniz ama ben bu rimeli 3 yıl kullandım :) En son ya bitti, ya da kurudu. Doğru düzgün boyamamaya başlamıştı. Ben de nedense atmadığım Maybelline'a geri döndüm. Evet yanlış duymadınız, yaklaşık 4 yıl önce aldığım rimeli kullandım. Maybelline hala kurumamıştı. Kalıcılığında, temizlenmesinde hiç sorun yaşamadım. Böyle de uzun ömürlüymüş yani. Ama sonuçta gözüme yazık diyerek son maskaramı aldım.

3. Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume: Almadan önce blogları dolaştım, yorumları okudum. Kriterleirm şunlardı: pahalı olmasın, akmasın ve siyah olsun. Max Factor'un maskara konsunda çok iyi olduğunu söylüyordu çoğunluk. Özellikle 2000 Calorie çok tavsiye ediliyordu. Normal fiyatı 40 lira civarında olan ürünü Watsons da %25 indirimli görünce aldım, gitti. 


Yine siyah, yine düz fırçalı ama bu sefer boyanın az da olsa topaklandığını ve kirpiklerimi birbirinden ayırmadığını gördüm. Kirpik tarağıyla ayırdım sorun değil. Şimdiye kadar iki kez kullandım, o yüzden belki elim alışmadı diyorum. Renginden, kirpiklerimi uzatmasından memnumum. Belki de üçlü arasından bu açıdan en başarılısı. Ama yine pamukta Maybelline'da olduğu kadar olmasa da kirpikler görüyorum, bir-iki tane. Normal mi? Siz ne kullanıyorsunuz? 

Edit: Max Factor'un topaklanma sorunu artarak devam ediyor. Bu yüzden genel performans açısından 2000 Calorie maskarayı üçü arasından en sona koydum. Biraz daha kullanıp verdiğim parayı çıkardıktan sonra dermokozmetik veya mineral makyaj markalarından birinin maskarasına geçip oradan ayrılmamayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder